Поняття комп’ютерної графіки. Урок 1 (6 клас)

Великдень 2018
Квітень 9, 2018
Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 2 (6 клас)
Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 2 (6 клас)
Травень 31, 2018

Урок 1

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах 

Тема: Поняття комп’ютерної графіки

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття комп’ютерної графіки, кодування графічних даних;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Ознайомлення з правилами техніки безпеки. (слайд 4-12)

  1. Не можна заходити в комп’ютерний клас без дозволу вчителя.
  2. Не можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя.
  3. На комп’ютерному столі не повинно бути зайвих речей.
  4. Сидіти потрібно рівно, спираючись на спинку стільця, ноги мають бути на підлозі або на спеціальній підставці.
  5. Відстань від очей до екрана монітора – 50 см.
  6. Руки мають бути чистими і сухими.
  7. Не можна торкатися кнопок і клавіш, призначення яких тобі невідоме.
  8. Не можна торкатися дротів і задніх стінок монітора та системного блока.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 13):

  1. Які особливості використання графічного редактора для створення зображень?
  2. Що таке кодування даних?

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке комп’ютерна графіка? (слайд 14-15)
  2. Як кодуються текстові, графічні та звукові дані? (слайд 16-19)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Растрові формати (слайд 20)

Завдання на с. 11 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 21)

Завдання на с.12 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайди 22)

Завдання на с.12 підручника

Завдання 7. Міркуємо (слайд 23)

Завдання на с.13 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 24)

  1. Для чого використовується комп’ютерна графіка?
  2. Які типи зображень використовуються в комп’ютерній графіці?
  3. У чому полягають переваги та недоліки растрових і векторних зображень?
  4. Що таке графічні примітиви у складі векторного зображення?
  5. Чи можна визначити розширення імені графічного файла, переглядаючи зображення, що міститься в файлі?
  6. Які особливості кодування файлів?

Рефлексія (слайд 25-28)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 29)

Опрацювати параграф підручника п.1

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *