Введення та редагування тексту. Урок 12 (5 клас)

Текстовий документ та його об’єкти. Урок 11 (5 клас)
Текстовий документ та його об’єкти. Урок 11 (5 клас)
Березень 29, 2017
Форматування тексту. Урок 13 (5 клас)
Форматування тексту. Урок 13 (5 клас)
Березень 30, 2017

Урок 12

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Введення та редагування тексту

Мета:

  • навчальна: продовжити формувати вміння редагувати та форматувати текстові документи, удосконалювати вміння працювати з текстовим документом;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Введення та редагування тексту. Урок 12 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. За якими правила слід вводити текст?
  2. Яких правил дотримуються під час редагування тексту?
  3. Алгоритм копіювання та переміщення текстових фрагментів у документі?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 11 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

  1. Як вводити текст при роботі із текстовим процесором? (слайд 6-7)
  2. Як редагувати текст? (слайд 8-13)
  3. Як перевірити правопис і виправити помилки в текстовому документі? (слайд 14-16)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Редагування тексту (слайд 17)

Відредагуй текст, що зберігається у файлі Приказ­ки, так, щоб кожне прислів’я починалося з нового абзацу.

Завдання на с. 90 підручника

Завдання 2. Інструмент Правка документа (слайд 18)

Виправ за допомогою інструмента Правопис і граматика помилки в тексті документа Комп’ютери, що містить слова, записані різними мовами.

Завдання на с. 90-91 підручника

Завдання 3. Буфер обміну (слайд 19)

У файлі Козак склади текст пісні за зраз­ком, використовуючи буфер обміну.

Завдання на с. 91 підручника

Завдання 4. Слова-загадки (слайд 20)

Із поданого списку слів, які записані за допомогою літер та чисел і збережені у файлі Слова-загадки в папці Текстові документи, утвори слова-відгадки за запропонованим зразком.

Ззуб — тризуб

Завдання на с.91 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайди 21)

Пограйте у гру «Запитання-відповідь». Для цього по черзі по­ставте одне одному запитання про правила введення тексту в середовищі текстового процесора.

Приклад запитання: «Як почати введення тексту з нового абзацу?»

Відповідь: «На кла­віатурі натиснути клавішу Enter».

За кожну правильну відповідь нараховуйте 1 бал. Виграє той, хто набере більшу кількість ба­лів. Правильність відповіді підтверджуйте виконанням дії на комп’ютері.

Завдання на с.92 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 22)

  1. Чи допоможе знання української мови грамотно вводити тексти в середовищі текстового процесора? Поясни відповідь.
  2. Як можна виправляти помилки в текстовому документі? Назви два способи.
  3. Які дії виконують під час редагування тексту? Які з них можна виконати автоматично в середовищі текстового процесора?
  4. Які дії можна виконувати з фрагментами тексту?
  5. Чи завжди можна довіряти результатам автоматизованої перевірки правопису в текстовому документі? Наведи аргументи.
  6. У чому полягають особливості використання буфера обміну в середовищі програм пакету Microsoft Office?

Рефлексія (слайд 23-26)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 27)

Опрацювати параграф підручника п.12

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *