Формули. Правила запису формул у табличному процесорі. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Урок 14 (7 клас)

Практична робота №4 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі». Урок 13 (7 клас)
Практична робота №4 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі». Урок 13 (7 клас)
Вересень 4, 2018
Виконання практичних завдань з використанням формул в електронних таблицях. Урок 15 (7 клас)
Виконання практичних завдань з використанням формул в електронних таблицях. Урок 15 (7 клас)
Вересень 4, 2018

Урок 14

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Формули. Правила запису формул у табличному процесорі. Поняття про модифікацію формул при копіюванні

Мета:

  • навчальна: навчити учнів використовувати формули та функції в електронних таблицях;
  • розвиваюча: розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Формули. Правила запису формул у табличному процесорі. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Урок 14 (7 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування (слайд 4):

  1. Для чого використовуються діаграми?
  2. Що необхідно для створення діаграми?
  3. Що відображається на легенді діаграми?
  4. Які дії можна виконувати з діаграмою після її побудови?
  5. Як змінювати зовнішній вигляд діаграми?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор та мережа Інтернет)

  1. Як виконувати обчислення з числовими даними електронної таблиці? (слайд 5-7)
  2. Як здійснюється обчислення за допомогою вбудованих функцій?(слайд 8-10)
  3. Що відбувається при копіюванні формул? (слайд 11)
  4. Які помилки можуть виникати при використанні формул? (слайд 12-13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 14)

Чим відрізняються вбудовані функції від формул, які користувач створює в середовищі табличного процесора? Назвіть по три спільні риси та по три відмінності.

Завдання 2. Путівки (слайди 15)

Знайди для даних таблиці Путівки.xlsx загальну кількість проданих туристичних путівок, найбільшу та найменшу кількість проданих путівок у квітні, використовуючи вбудовані функції

Хід роботи с.203-204 підручника

Завдання 3. Комунальні платежі (слайди 16)

Розрахуй для даних, що містяться у файлі з електронною таблицею Послуги.xlsx, за допомогою введення відповідних формул вартість комунальних послуг. Значення в стовпчику Спожито розраховуються як різниця Поточних і Попередніх показників лічильника, у стовпчику До сплати – як добуток Спожитих обсягів і Тарифу за одиницю обсягу

Хід роботи с.204-205 підручника

Завдання 4. Копіювання формул (слайди 17)

Заверши розрахунок вартості комунальних послуг за допомогою копіювання створених формул

Хід роботи с.205-206 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Як визначити, що у клітинці електронної таблиці міститься формула?
  2. Як визначається порядок виконання операцій в формулах електронної таблиці?
  3. Які існують способи копіювання формул в електронних таблицях?
  4. Чим відрізняються в середовищі табличного процесора формули від функцій?
  5. Яку послідовність дій потрібно виконати, щоб засобами табличного процесора обчислити середній бал учня за семестр?
  6. Які види помилок можуть виникати під час уведення даних і формул та які існують способи їх усунення?

Рефлексія (слайд 19-22)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 23)

Опрацювати параграф підручника п.26

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
7 клас І семестр за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

40 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *