Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (Інформатика 9 клас)

21 Вересня, 2017
Комп’ютерна модель та її переваги. Урок 17 (9 клас)
Комп’ютерна модель та її переваги. Урок 17 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
“Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)” заблокована Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)
Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
Комп’ютерна модель та її переваги. Урок 17 (9 клас)
Комп’ютерна модель та її переваги. Урок 17 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
“Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)” заблокована Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)
Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Основні етапи комп’ютерного моделювання

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про основні етапи комп’ютерного моделювання;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 5)

  1. Як співвідносяться поняття комп’ютера та інформаційна модель?
  2. Чому люди різних професій використовують у своїй діяльності комп’ютерні моделі?
  3. Які з видів комп’ютерних моделей ви можете застосовувати у школі?
  4. У чому подібність і відмінність фізичної та імітаційної комп’ютерних моделей?
  5. Що лежить в основі побудови розрахункової комп’ютерної моделі?
  6. Яка комп’ютерна модель використовується для створення системи штучного інтелекту?
  7. Чим корисне використання графічної комп’ютерної моделі під час вивчення шкільних предметів?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. З яких етапів складається процес комп’ютерного моделювання? (слайд 5-7)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Експиремент (слайд 8)

Визначте, які є засоби онлайнового сервісу ZygoteBody підтверджують те, що у середовищі подано наочну графічну комп’ютерну модель анатомії людини.

Завдання на с. 96-98 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 9)

Розгляньте карту польотів літаків у реальному часі, подану за адресою https://planefinder.net/?embedrefer=true. Визначте чи є в небі літак поблизу вашого місця проживання, змінивши масштаб карти. Обговоріть чи можна вважати такий сервіс комп’ютерною моделлю й до якого типу її слід віднести.

Завдання на с. 99 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 10)

Відкрийте у вікні браузера сервіс Динамічна періодична система хімічних елементів за адресою https://ptable.com/?lang=uk#. Оберіть один з хімічних елементів у таблиці та скористайтесь усіма режимами, які можна отримати у вкладках Вікіпедія, Властивості, Орбіталь, Ізотопи, Compounds (Сполуки). Складіть список об’єктів, які використані в середовищі. Зробіть висновок про те, які комп’ютерні моделі можна подавати за допомогою цього сервісу.

Завдання на с. 99 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 11)

  1. З яких етапів складається процес побудови комп’ютерної моделі? Чи обов’язковим є виконання кожної з дій відповідного етапу?
  2. Що розуміють під поняттям «комп’ютерний експеримент»?

Рефлексія (слайд 12-15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати п.12.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності