Інформаційні технології та процеси. Урок 2 (5 клас)

Інформація, повідомлення, дані. Урок 1 (5 клас)
Інформація, повідомлення, дані. Урок 1 (5 клас)
Березень 27, 2017
Різновиди комп’ютерів. Урок 3 (5 клас)
Різновиди комп’ютерів. Урок 3 (5 клас)
Березень 27, 2017

Урок 2

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Інформаційні технології та процеси

Мета:

  • навчальна: ознайомити з предметом вивчення інформатики, поняттям інформаційні технології та процеси;
  • розвиваюча: розвивати вміння правильно і чітко висловлювати свої думки, грамотно формулювати твердження з предмета;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Інформаційні технології та процеси. Урок 2 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Дії, які ти використовуєш для отримання потрібних відомостей під час виконання домашнього завдання.
  2. Що найчастіше ти робиш, коли працюєш в Інтернеті: шукаєш, зберігаєш, опрацьовуєш чи передаєш повідомлення?
  3. Якими пристроями ти користуєшся для роботи з повідомленнями в школі, а якими – удома.

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 1 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Якими пристроями користуються для реалізації інформаційних процесів (слайд 6-11)
  2. Як інформаційні технології впливають на життя людей (слайд 12-14)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Процеси та події (слайд 15)

До запропонованих інформаційних процесів укажи дії, що їм відповідають. Використай для цього вправу за посиланням http://LearningApps.org/view2507712 .

Завдання на с. 14 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайди 16)

Пограйте у гру «Продовж ланцюжок», у якій називайте по черзі дію, що описує кожний із інформаційних процесів у навчальній діяльності в заданих ситуаціях:

  • потрібно розв’язати задачу з математики;
  • для уроку історії – підготувати повідомлення про джерела історичних відомостей;
  • установити флюгер на географічному майданчику школи.

Завдання на с. 14 підручника

Завдання 3. Міркуємо (слайди 17)

За поданим зразком склади й заповни в зошиті таблицю для таких пристроїв: плеєр, відеокамера, супутникова антена, ігрова приставка.

Завдання на с. 16 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Які інформаційні процеси ти спостерігаєш чи здійснюєш удома, у школі, на природі?
  2. Наведи приклади, як у давнину люди передавали, зберігали й опрацьовували повідомлення.
  3. Які пристрої для реалізації інформаційних процесів застосовують люди в наш час?
  4. Поясни та обґрунтуй, чому люди багатьох професій застосовують у своїй роботі інформаційні технології.
  5. Обґрунтуй, як можна використати інформаційні технології для свого навчання.

Рефлексія (слайд 19-22)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 23)

Опрацювати параграф підручника п.2

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *