Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Урок 21 (6 клас)

Практична робота №4 «Створення презентації з ефектами». Урок 20 (6 клас)
Практична робота №4 «Створення презентації з ефектами». Урок 20 (6 клас)
Червень 10, 2018
“Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Урок 22 (6 клас)” заблокована Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Урок 22 (6 клас)
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Урок 22 (6 клас)
Червень 13, 2018

Урок 21

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям програмного об’єкта та його властивостями;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке програма?
  2. Як створюють програми в середовищі виконання алгоритмів Скретч?
  3. Як дізнатися, які об’єкти використовують у проекті, складеному в середовищі Скретч?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке програмний об’єкт? (слайд 5)
  2. Значення яких властивостей програмного об’єкта можна змінити у вікні середовища Скретч? (слайд 6-7)
  3. Як дізнатися про значення властивостей об’єкта? (слайд 8-10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 6. Міркуємо (слайд 11)

Завдання на с. 144 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайди 12)

Завдання на с. 143 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 13)

  1. Які об’єкти ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики? Чим вони відрізняються від програмних об’єктів?
  2. Як визначити значення властивостей об’єктів у проектах у середовищі Скретч?
  3. Які дії має виконати користувач, щоб під час виконання проекту бачити значення деяких властивостей об’єкта?

Рефлексія (слайд 14-17)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 18)

Опрацювати параграф підручника п.17

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *