Практична робота №5 Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей. Урок 21 (Інформатика 9 клас)

25 Вересня, 2017
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (9 клас)
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
“Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)” заблокована Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)
Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (9 клас)
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
“Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)” заблокована Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)
Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей»

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів з теми комп’ютерне моделювання;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей». Урок 21 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Які існують програма для створення та дослідження комп’ютерних моделей?
  2. Які моделі можна будувати в середовищі табличного процесора?
  3. Як створити карту знань?
  4. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

(завдання з підручника с. 108)

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.12.1-13.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Практична робота №5 Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей. Урок 21 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності