Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)

“Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)” заблокована Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)
Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (9 клас)
Вересень 25, 2017
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (9 клас)
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (9 клас)
Вересень 25, 2017

Урок 23

9 клас за новою програмою

Тема: Введення та виведення табличних величин

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про введення та виведення табличних величин;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)” заблокована Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 9 http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як здійснювати введення та виведення табличних величин у програмах? (слайд 5-6)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Введення масиву дійсних чисел (слайд 7)

Розробіть проект для введення масиву x, що складається з n (n<20) дійсних чисел, де значення кількості елементів масиву вводять у текстове поле, а самі елементи – у вікні введення.

Завдання на с. 113 підручника

Завдання 2. Виведення масиву цілих чисел (слайд 8)

Розробіть проект для поелементного виведення масиву a з n (n<20) цілих чисел від 0 до 10 у вікні повідомлення, де значення кількості елементів масиву вводять у текстове поле, а елементи добираються випадково після запуску програми.

Завдання на с. 114 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 9)

Обговоріть, які засоби мови програмування Free Pascal можна використати в проекті, щоб після введення елементів табличних даних їх можна було б опрацьовувати: додавати, дублювати, записувати в різному порядку.

Завдання на с. 118 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 10)

  1. Чи обов’язково кожному елементу табличної величини ставити у відповідність? Для чого потрібні такі номери?
  2. Чи можна визначити кількість елементів за описом табличної величини мовою програмування Free Pascal?
  3. Які засоби для введення й виведення елементів табличної величини передбачені у програмах мовою програмування Free Pascal?

Рефлексія (слайд 11-14)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 15)

Опрацювати п.15.3

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *