Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 23 (5 клас)
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 23 (5 клас)
Квітень 4, 2017
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 25 (5 клас)
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 25 (5 клас)
Квітень 5, 2017

Урок 24

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Цикли з лічильником

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Цикли з лічильником. Урок 24 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як змінювати вигляд виконавців у проекті Скретч?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створити цикл із лічильником у середовищі Скретч? (слайд 5-8)
  2. Як описувати алгоритми створення малюнків? (слайд 9-12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Квадрат (слайд 13)

Зміни проект, у якому виконавець малює квадрат, так, щоб замість 20 команд використати тільки 9, і при цьому дії виконавця не змінилися.

Завдання на с. 161 підручника

Завдання 2. Фанфари (слайд 14)

Зміни проект Фанфари так, щоб мелодію виконували духові інструменти, а в алгоритмі було використано найменшу кількість команд.

Завдання на с. 161 підручника

Завдання 3. Світлофор (слайд 15)

Сплануй, склади програму для спланованих подій та реалізуй у середовищі Скретч проект Світлофор, у якому червоний колір блиматиме тричі з інтервалом 0,5 с. Після чого він погасне й загориться зелене світло світлофора. Обери команди із запропонованих на малюнку 236, які можна використати у програмі даного проекту.

Завдання на с. 162 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 16)

Обговоріть, що буде результатом виконання програми, зображеної на малюнку 240. Запропонуйте, що потрібно змінити в алгоритмі, щоб звук відтворювався, поки програму не буде зупинено, а не лише 5 разів.

Завдання на с.163 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. Які ситуації у твоєму повсякденному житті можна описати за допомогою циклів з лічильником?
  2. Яку структуру повторення можна створити за допомогою команди Повторити?
  3. Чи можна достроково зупинити виконання команди Повторити?
  4. Чим відрізняється команда повторення Завжди від команди Повторити?
  5. Які команди використовують в алгоритмах малювання в середовищі Скретч?

Рефлексія (слайд 18-21)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 22)

Опрацювати параграф підручника п.23

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *