Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 25 (Інформатика 9 клас)

25 Вересня, 2017
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (9 клас)
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (9 клас)
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (9 клас)
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (9 клас)
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини. Урок 25 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Як підключити модуль генерування випадкових чисел у мовах програмування?
  2. Як уникнути помилок несумісності типів даних?
  3. Як описати команду розгалуження мовою програмування Free Pascal?
  4. Як обчислити середнє значення набору числових даних?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як можна опрацьовувати табличні величини? (слайд 5-6)
  2. Як описати програму зміни значення елемента табличної величини? (слайд 7-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Квадрати значень (слайд 9)

Створіть проект Квадрати значень, у якому елементи табличної величини a, яка містить 10 цілих чисел, змінюються їх квадратами.

Завдання на с. 121 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 10)

Мовою програмування Free Pascal, запишіть фрагмент програми, у якій будуть реалізовані такі завдання:

  • П’ятому елементу лінійної таблиці А рядкового типу з 10 елементів надати значення 123.
  • Першому елементу лінійної таблиці А цілого типу з 10 елементів надати значення восьмого елемента цієї ж таблиці.
  • Елементу з номером i лінійної таблиці А дійсного типу надати значення 15,5.

Завдання на с. 127 підручника

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 11)

У вибраному середовищі програмування створіть проект Надбавка, у якому заробітна плата 10 працівників деякого підприємства, подана дійсними величинами в лінійній таблиці, збільшується на 15%. Елементи управління доберіть самостійно.

Завдання на с. 128 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Яким є порядок розв’язування задач, у яких передбачено опрацювання деякої сукупності даних?
  2. Які є способи зміни елементів масиву мовою програмування Free Pascal? Чи можна вважати, що за способом зміни табличних величин одна переважає іншу?
  3. Які елементи управління в середовищі Lazarus можна використати для введення елементів масиву?
  4. Як описати алгоритм зміни значень табличних елементів мовою програмування Free Pascal?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати п.16.1-16.2

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 25 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності