Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини. Урок 25 (9 клас)

Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (9 клас)
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (9 клас)
Вересень 25, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (9 клас)
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (9 клас)
Вересень 26, 2017

Урок 25

9 клас за новою програмою

Тема: Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як підключити модуль генерування випадкових чисел у мовах програмування?
  2. Як уникнути помилок несумісності типів даних?
  3. Як описати команду розгалуження мовою програмування Free Pascal?
  4. Як обчислити середнє значення набору числових даних?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як можна опрацьовувати табличні величини? (слайд 5-6)
  2. Як описати програму зміни значення елемента табличної величини? (слайд 7-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Квадрати значень (слайд 9)

Завдання на с. 121 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 10)

Завдання на с. 127 підручника

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 11)

Завдання на с. 128 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Яким є порядок розв’язування задач, у яких передбачено опрацювання деякої сукупності даних?
  2. Які є способи зміни елементів масиву мовою програмування Free Pascal? Чи можна вважати, що за способом зміни табличних величин одна переважає іншу?
  3. Які елементи управління в середовищі Lazarus можна використати для введення елементів масиву?
  4. Як описати алгоритм зміни значень табличних елементів мовою програмування Free Pascal?

Рефлексія (слайд 13)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 14)

Опрацювати п.16.1-16.2

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *