Поняття події. Види подій. Урок 25 (Інформатика 6 клас)

14 Червня, 2018
“Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)” заблокована Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)
Практична робота №5 Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів. Урок 24 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 2018
Програмне опрацювання події. Урок 26 (6 клас)
Програмне опрацювання події. Урок 26 (Інформатика 6 клас)
14 Червня, 2018
“Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)” заблокована Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)
Практична робота №5 Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів. Урок 24 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 2018
Програмне опрацювання події. Урок 26 (6 клас)
Програмне опрацювання події. Урок 26 (Інформатика 6 клас)
14 Червня, 2018

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Поняття події. Види подій

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям події та вилами подій;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Поняття події. Види подій. Урок 25 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Назвіть групи команд в середовищі Скретч які ви знаєте?
  2. Як управляти програмою у проекті, складеному в середовищі Скретч?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке подія? (слайд 5)
  2. Які події можна реалізувати в середовищі Скретч? (слайд 6-13)
  3. Як отримати поле для введення даних в середовищі Скретч? (слайд 14-15)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Термінал (слайд 16)

Створи проект Термінал, який можна було б використати для замовлення меню у шкільній їдальні. Користувач має ввести своє ім’я у вікно повідомлення та перейти на сторінку меню, клацнути на страві із запропонованого меню, після чого всі страви мають зникати з екрана, а на екрані – з’являтись повідомлення, що замовлення прийнято.

Завдання на с. 158-159 підручника

Завдання 2. Віхола (слайд 17)

Створи проект Віхола, у якому зі сніжинок різного розміру утворюються нові сніжинки – клони, що рухаються сценою випадково, збільшуючи та зменшуючи свій розмір.

Завдання на с. 159-160 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 18)

Пограйте у гру «Подія – команда». По черзі один називає подію, яку можна реалізувати в середовищі Скретч, а інший – команду для повідомлення про вказану подію. Щоразу міняйтесь ролями. Виграє той, хто останнім назве правильну подію.

Завдання на с. 161 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. Що розуміють під подією при складанні проектів у середовищі Скретч?
  2. Які події можна реалізувати в середовищі Скретч?
  3. Які події в середовищі Скретч викликаються мишею?
  4. Які події в середовищі Скретч викликаються користувачем за допомогою інструментів середовища Скретч?
  5. Які події викликаються командами в середовищі Скретч?

Рефлексія (слайд 20-23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.19

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поняття події. Види подій. Урок 25 (Інформатика 6 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності