Практична робота №5 Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів. Урок 24 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 2018Програмне опрацювання події. Урок 26 (Інформатика 6 клас)
14 Червня, 20186 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Поняття події. Види подій
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з поняттям події та вилами подій;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Назвіть групи команд в середовищі Скретч які ви знаєте?
- Як управляти програмою у проекті, складеному в середовищі Скретч?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Що таке подія? (слайд 5)
- Які події можна реалізувати в середовищі Скретч? (слайд 6-13)
- Як отримати поле для введення даних в середовищі Скретч? (слайд 14-15)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Термінал (слайд 16)
Створи проект Термінал, який можна було б використати для замовлення меню у шкільній їдальні. Користувач має ввести своє ім’я у вікно повідомлення та перейти на сторінку меню, клацнути на страві із запропонованого меню, після чого всі страви мають зникати з екрана, а на екрані – з’являтись повідомлення, що замовлення прийнято.
Завдання на с. 158-159 підручника
Завдання 2. Віхола (слайд 17)
Створи проект Віхола, у якому зі сніжинок різного розміру утворюються нові сніжинки – клони, що рухаються сценою випадково, збільшуючи та зменшуючи свій розмір.
Завдання на с. 159-160 підручника
Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 18)
Пограйте у гру «Подія – команда». По черзі один називає подію, яку можна реалізувати в середовищі Скретч, а інший – команду для повідомлення про вказану подію. Щоразу міняйтесь ролями. Виграє той, хто останнім назве правильну подію.
Завдання на с. 161 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 19)
- Що розуміють під подією при складанні проектів у середовищі Скретч?
- Які події можна реалізувати в середовищі Скретч?
- Які події в середовищі Скретч викликаються мишею?
- Які події в середовищі Скретч викликаються користувачем за допомогою інструментів середовища Скретч?
- Які події викликаються командами в середовищі Скретч?
Рефлексія (слайд 20-23)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 24)
Опрацювати параграф підручника п.19