Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)

“Створення програмних об’єктів. Урок 23 (6 клас)” заблокована Створення програмних об’єктів. Урок 23 (6 клас)
Створення програмних об’єктів. Урок 23 (6 клас)
Червень 13, 2018
Поняття події. Види подій. Урок 25 (6 клас)
Поняття події. Види подій. Урок 25 (6 клас)
Червень 14, 2018

Урок 24

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів»

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів по розв’язуванню задач, що передбачають створення програмних об’єктів;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

“Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)” заблокована Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Онлайн тестування (слайд 4) Перейти за посиланням для проходження тесту № 11 http://testinform.in.ua/category/6-klas/
  2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Математичні лови (слайд 13)

Склади проект, у якому «падають» декілька рівностей на додавання та віднімання двоцифрових чисел. Користувач має переміщувати кошик і «ловити» рівності. Якщо буде зловлено правильну рівність, то на сцені відображається позначка про правильність. Якщо неправильну, або правильну рівність не встигли «зловити», то гра припиняється.

Завдання на с.152-153 підручника

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.17-18

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *