Створення програмних об’єктів. Урок 23 (Інформатика 6 клас)

13 Червня, 2018
“Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Урок 22 (6 клас)” заблокована Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Урок 22 (6 клас)
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Урок 22 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 2018
“Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)” заблокована Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)
Практична робота №5 Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів. Урок 24 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 2018
“Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Урок 22 (6 клас)” заблокована Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Урок 22 (6 клас)
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. Урок 22 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 2018
“Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)” заблокована Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)
Практична робота №5 Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів. Урок 24 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 2018

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Створення програмних об’єктів

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати програмовані об’єкти в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Створення програмних об’єктів. Урок 23 (6 клас)” заблокована Створення програмних об’єктів. Урок 23 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Як додають об’єкти до проекту в середовищі виконання алгоритмів Скретч?
  2. Чим відрізняється векторний малюнок від растрового?

Онлайн тестування (слайд 5)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 11 http://testinform.in.ua/category/6-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які є способи додавання нового об’єкта у проекті в середовищі Скретч? (слайд 6-8)
  2. Як створюють об’єкт у графічному редакторі середовища Скретч? (слайд 9-14)
  3. Як змінювати створене зображення? (слайд 15-17)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Пори року (слайд 18)

Встановити до презентації Катерина Білокур анімаційний ефект зміни слайдів із такими характеристиками: ефект Поява, тривалістю 1 с, ефект має відтворюватися для всіх слайдів після клацання лівою кнопкою миші або автоматично через три секунди.

Завдання на с. 149-151 підручника

Завдання 1, 2. Працюємо в парах (слайди 19)

Обговоріть, у який спосіб можна отримати у графічному редакторі середовища Скретч такі зображення:

Завдання на с. 153 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 20)

  1. Як додають нові об’єкти у проектах у середовищі Скретч?
  2. Чим відрізняються режими роботи графічного редактора в середовищі Скретч?
  3. Наведи приклади дій, які можна застосувати до зображення в графічному редакторі.
  4. Чи можна змінювати зображення об’єкта у програмі?

Рефлексія (слайд 21-24)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 25)

Опрацювати параграф підручника п.18

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Створення програмних об’єктів. Урок 23 (Інформатика 6 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності