Програмне опрацювання події. Урок 26 (6 клас)

Поняття події. Види подій. Урок 25 (6 клас)
Поняття події. Види подій. Урок 25 (6 клас)
Червень 14, 2018
“Практична робота №6 «Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Урок 27 (6 клас)” заблокована Практична робота №6 «Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Урок 27 (6 клас)
Практична робота №6 «Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Урок 27 (6 клас)
Червень 14, 2018

Урок 26

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Програмне опрацювання події

Мета :

  • навчальна: навчити учнів опрацювання події в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Які команди руху та зміни вигляду в середовищі Скретч ви знаєте?
  2. Як записують умови в командах повторення та розгалуження?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 13: http://testinform.in.ua/category/6-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як у середовищі Скретч пов’язати дії різних об’єктів? (слайд 6-8)
  2. Як у програмі використати значення властивостей об’єктів? (слайд 9-11)
  3. Як відслідкувати час у програмі в середовищі Скретч? (слайд 12-15)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Пішохід (слайд 16)

Завдання на с. 166-167 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайди 17)

Завдання на с. 170 підручника

Завдання 7. Міркуємо (слайди 18)

Завдання на с. 171 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 29)

  1. Як у середовищі Скретч можна пов’язати виконання дій разних об’єктів?
  2. Як додати команду, за якою один об’єкт надсилає сигнал іншому об’єкту?
  3. У яких командах у середовищі Скретч можна перевірити значення властивостей об’єктів?
  4. Як у середовищі Скретч визначити поточний час і дату?
  5. Які команди в середовищі Скретч застосовують для визначення тривалості виконання деякої дії?

Рефлексія (слайд 20-23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.20

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *