Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (5 клас)

Атестація
Квітень 7, 2017
Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. Урок 30 (5 клас)
Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. Урок 30 (5 клас)
Квітень 9, 2017

Урок 29

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Практична робота №9

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати алгоритми з розгалуженням в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (5 клас)” заблокована Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Чим відрізняються повне та неповне розгалуження?
  2. Якою командою в середовищі Скретч реалізоване повне розгалуження?
  3. Якою командою в середовищі Скретч реалізоване неповне розгалуження?
  4. Як у програмах, описаних в середовищі Скретч, можна поєднувати різні алгоритмічні структури?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 24 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№9)

Завдання 1. Перекладач (слайд 6)

Створи в середовищі Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об’єкт з’являтиметься його назва іноземною мовою. Використай у проекті не менше ніж 4 об’єкти.

Завдання на с. 176 підручника.

Завдання 2. Карта України (слайд 7)

Створи проект, у якому при переміщенні виконавця на фрагмент карти України з’являється повідомлення про назву відповідної області.

Завдання на с. 177 підручника.

Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)

У проекті Підсилювач звуку гучність звучання барабана задається за допомогою стрілок на клавіатурі: стрілка праворуч підсилює звук, а ліворуч – послаблює. Визнач, які команди слід використати у програмі.

Завдання на с.1 підручника.

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 9)

Перейдіть на сайт спільноти Скретч. Запустіть на виконання проект на свій вибір з розділу Популярні проекти. Встановіть, які команди використані у програмі завантаженого проекту. Визначте, які алгоритмічні структури вони реалізують. По черзі називайте алгоритмічну структуру та пояснення про її призначення й використання в цьому проекті.

Завдання на с.179 підручника.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 10-13)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 14)

Опрацювати параграф підручника п.26-27

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *