Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі. Урок 30 (6 клас)

Практична робота №7 «Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження». Урок 29 (6 клас)
Практична робота №7 «Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження». Урок 29 (6 клас)
Червень 18, 2018
“Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі». Урок 31 (6 клас)” заблокована Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі». Урок 31 (6 клас)
Практична робота №8 «Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі». Урок 31 (6 клас)
Червень 18, 2018

Урок 30

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі

Мета :

  • навчальна: навчити учнів розв’язувати задачі в середовищі Скретч методом поділу на підзадачі;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як описати в середовищі Скретч алгоритми з повторенням і розгалуженням?
  2. Які групи команд в середовищі Скретч ви знаєте?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створювати проекти, що реалізують складні алгоритми? (слайд 5-7)
  2. Як створювати та використовувати власні блоки команд у середовищі Скретч? (слайд 8-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 12)

Завдання на с. 187 підручника

Завдання 4. Міркуємо (слайд 13)

Завдання на с. 188 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 14)

  1. За яким алгоритмом у середовищі Скретч створюють складні проекти?
  2. Чому доцільно розбити складну задачу на підзадачі під час складання алгоритму її розв’язання?
  3. У якому випадку припиняють розбиття основної задачі на підзадачі?
  4. Як описати підзадачу в середовищі Скретч?
  5. Як викликати на виконання підзадачу в середовищі Скретч?
  6. Чи можна складену підзадачу вважати алгоритмом?

Рефлексія (слайд 15-18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати параграф підручника п.22

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *