Практична робота №7 Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці. Урок 32 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017Особливості роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Урок 34 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Основні складові публікацій
Мета:
- навчальна: сформувати поняття комп’ютерної публікації, програмних засобів для створення публікацій, види публікацій та їх шаблони, структуру публікації, основні складові публікацій;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Як створити, відкрити, зберегти та надрукувати документи, створені в середовищі текстового процесора?
- Як редагувати і форматувати текст у середовищі текстового процесора?
- Як налаштувати параметри сторінки текстового документа?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Які види публікацій розрізняють? (слайд 5-7)
- Які засоби використовують для створення публікацій? (слайд 8-10)
- Як підготувати вдалу публікацій? (слайд 11-12)
- Як створити публікацію за допомогою програми Microsoft Publisher 2010? (слайд 13-19)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 20)
Розгляньте зображення публікацій, які збережені в папці Комп’ютерні публікації. Обговоріть, чи можна за їхнім виглядом визначити, до якого виду друкованого видання вони належать. Аргументуйте свою відповідь.
Завдання на с. 153 підручника
Завдання 5. Досліджуємо (слайд 21)
Дослідіть можливі формати збережених комп’ютерних презентацій, створених засобами Microsoft Publisher 2010. За результатами складіть таблицю. Чи можна опублікувати комп’ютерну публікацію в Інтернеті? Як це зробити?
Завдання на с. 154 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 22)
- У чому полягає відмінність між друкованою та електронною публікацією?
- Які засоби необхідні для підготовки друкованого видання?
- Які є програмні засоби створення комп’ютерних публікацій?
Рефлексія (слайд 23-26)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 27)
Опрацювати п.20.1-20.4