Практична робота №7 Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці. Урок 32 (Інформатика 9 клас)

27 Вересня, 2017
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (9 клас)
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017
“Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Урок 33 (9 клас)” заблокована Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Урок 33 (9 клас)
Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Урок 33 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (9 клас)
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017
“Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Урок 33 (9 клас)” заблокована Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Урок 33 (9 клас)
Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій. Урок 33 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Практична робота №7 «Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування»

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів з теми опрацювання табличних величин;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №7 «Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування». Урок 32 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Як описати алгоритми пошуку елемента табличної величини за поданою властивістю мовами програмування.
  2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №7 «Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

(завдання з підручника с. 140)

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.18.1-18.4

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Практична робота №7 Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці. Урок 32 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності