Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (9 клас)

Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (9 клас)
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (9 клас)
Вересень 27, 2017
Практична робота №7 «Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування». Урок 32 (9 клас)
Практична робота №7 «Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування». Урок 32 (9 клас)
Вересень 27, 2017

Урок 31

9 клас за новою програмою 

Тема: Розв’язування задач на опрацювання табличних величин

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про алгоритми впорядкування елементів табличних величин; навчити учнів розв’язувати задачі на впорядкування табличних величин;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Який алгоритм лежить в основі пошуку найбільшого елемента лінійної таблиці?
  2. Чим відрізняється алгоритм пошуку найменшого елемента лінійної таблиці від алгоритму пошуку найбільшого елемента?
  3. Який алгоритм лежить в основі упорядкування масиву за зростанням?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

Як прискорити пошук елемента в лінійній таблиці? (слайд 5-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 4. Пошук номера елемента (слайд 12)

Завдання на с. 137-138 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 13)

Завдання на с. 139-140 підручника

Завдання 5. Досліджуємо (слайд 14)

Завдання на с. 139-140 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Чим відрізняється алгоритм пошуку найменшого елемента лінійної таблиці від алгоритму пошуку найбільшого елемента?
  2. Який алгоритм лежить в основі упорядкування масиву за зростанням?
  3. Чи завжди можна скласти програму для «швидкого» пошуку в лінійній таблиці елемента, що відповідає заданій умові? Наведіть приклади.

Рефлексія (слайд 16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати п.18.4

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *