Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (Інформатика 9 клас)

27 Вересня, 2017
Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (9 клас)
Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (9 клас)
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017
Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (9 клас)
Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (9 клас)
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 31 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Алгоритми впорядкування елементів табличних величин

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про алгоритми впорядкування елементів табличних величин; навчити учнів розв’язувати задачі на впорядкування табличних величин;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 11 http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як упорядкувати дані в лінійній таблиці? (слайд 5-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Упорядкування (слайд 9)

Створіть проект Упорядкування, у якому елементи лінійної таблиці з 10 цілих чисел впорядковуються за зростанням.

Завдання на с. 135-136 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 10)

Обговоріть, як зміниться програмний код у проекті Упорядкування, якщо упорядковувати елементи лінійної таблиці за спаданням. Внесіть відповідні зміни у проект Упорядкування, збережіть зміни з новим іменем у папку Проекти власної структури папок, запустіть проект на виконання та перевірте своє припущення.

Завдання на с. 139 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 11)

У вибраному середовищі програмування створіть проект Прогноз погоди, у якому за поданою таблицею температури протягом тижня знаходять найбільший і найменший показники температури.

Завдання на с. 139 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 11)

У вибраному середовищі програмування створіть проект Функція, у якому за даними значеннями функції, поданої таблично, знаходять найбільше, найменше значення функції, кількість значень, які містяться над віссю Ох та під віссю Ох, чи досягає функція свого найбільшого значення на області визначення більш ніж один раз.

Завдання на с. 139 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Який алгоритм лежить в основі пошуку найбільшого елемента лінійної таблиці?
  2. Чим відрізняється алгоритм пошуку найменшого елемента лінійної таблиці від алгоритму пошуку найбільшого елемента?
  3. Який алгоритм лежить в основі упорядкування масиву за зростанням?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати п.18.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності