Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Урок 38 (9 клас)

Практична робота №9 «Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження». Урок 37 (9 клас)
Практична робота №9 «Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження». Урок 37 (9 клас)
Жовтень 18, 2017
Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 39 (9 клас)
Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 39 (9 клас)
Жовтень 18, 2017

Урок 38

9 клас за новою програмою

Тема: Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття комп’ютерної графіки, кодування графічних даних;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Урок 38 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Особливості використання графічного редактора для створення зображень.
  2. Як створити зображення в середовищі текстового процесора або редактора презентацій?
  3. Що таке двійкове кодування?
  4. Як кодують символи при опрацюванні комп’ютером?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке комп’ютерна графіка? (слайд 5-6)
  2. Як кодуються текстові, графічні та звукові дані? (слайд 7-10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 11)

Визначте критерії для порівняння растрових і векторних зображень, побудуйте для цього таблицю. Результати заповнення таблиці обговоріть у парі.

Завдання на с. 165 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 12)

Пограйте в гру «Растрове чи векторне»: один з учасників гри наводить приклад зображення, а інший називає, до якого виду комп’ютерної графіки його слід віднести. Наприклад, фотографія – растрове, накреслення – векторне тощо. Обґрунтуйте свій вибір, спираючись на властивості кожного з видів графіки.

Завдання на с. 165 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 13)

  1. Для чого використовується комп’ютерна графіка?
  2. Які типи зображень використовуються в комп’ютерній графіці?
  3. У чому полягають переваги та недоліки растрових і векторних зображень?
  4. Що таке графічні примітиви у складі векторного зображення?

Рефлексія (слайд 14-17)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 18)

Опрацювати п.23.1-23.2

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *