Операції над об’єктами та групами об’єктів. Урок 4 (Інформатика 6 клас)

1 Червня, 2018
Побудова зображення з графічних примітивів. Урок 3 (6 клас)
Побудова зображення з графічних примітивів. Урок 3 (Інформатика 6 клас)
31 Травня, 2018
Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (6 клас)
Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (Інформатика 6 клас)
1 Червня, 2018
Побудова зображення з графічних примітивів. Урок 3 (6 клас)
Побудова зображення з графічних примітивів. Урок 3 (Інформатика 6 клас)
31 Травня, 2018
Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (6 клас)
Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (Інформатика 6 клас)
1 Червня, 2018

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Операції над об’єктами та групами об’єктів

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з особливостями растрових та векторних зображень, поняттям графічного примітива, навчити виконувати операції над об’єктами та групами об’єктів;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Операції над об’єктами та групами об’єктів. Урок 4 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Для чого призначені векторні графічні редактори?
  2. За допомогою яких інструментів можна створювати векторні зображення в середовищі текстового процесора?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як у середовищі текстового процесора форматувати векторні зображення? (слайд 5-7)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Створення векторного зображення в текстовому документі (слайд 8)

У новому документі Куб засобами текстового процесора створи зображення куба. Додай текстові написи для зображення вершин куба.

Завдання на с.17 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 9)

Обговоріть, які властивості можна змінювати для фігур, створених у середовищі текстового процесора. Один з учасників називає назву фігури, а інший – алгоритм дій для зміни значень цієї властивості.

Завдання на с.19 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 9)

Обговоріть, що мають спільного та чим відрізняються растровий графічний редактор Paint і векторний графічний редактор, що вбудований у текстовий процесор. За результатами побудуйте діаграму Ейлера-Венна.

Завдання на с.19 підручника

Завдання 6. Міркуємо (слайд 10)

Для підтримки акції з енергозбереження команда волонтерів (http://uainfo.org/blognews/1442055336-poradi-shchodo-energozberezhennya-41-poster.html) розробила серію постерів-порад. Визнач, які засоби вбудованого векторного редактора могли бути використані для створення такого постера (мал. 2.13).

Завдання на с.19 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 11)

  1. Які засоби текстового процесора використовують для форматування векторних зображень?
  2. Як згрупувати кілька графічних примітивів в один об’єкт?

Рефлексія (слайд 12-15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати параграф підручника п.2

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Операції над об’єктами та групами об’єктів. Урок 4 (Інформатика 6 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності