Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень. Урок 41 (Інформатика 9 клас)

18 Жовтня, 2017
Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Урок 40 (9 клас)
Векторний графічний редактор. Урок 40 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Побудова зображень у векторному графічному редакторі. Урок 42 (9 клас)
Побудова зображень у векторному графічному редакторі. Урок 42 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Урок 40 (9 клас)
Векторний графічний редактор. Урок 40 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Побудова зображень у векторному графічному редакторі. Урок 42 (9 клас)
Побудова зображень у векторному графічному редакторі. Урок 42 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з засобами векторного графічного редактора для побудови зображень;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень. Урок 41 (9 клас)” заблокована Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень. Урок 41 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Як додавати векторні зображення в текстові документи та презентації?
  2. Як форматувати зображення, створені в текстових документах чи презентаціях?
  3. Як групувати кілька фігур в один об’єкт у текстовому документі?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створювати малюнки з кривих і ламаних? (слайд 5-6)
  2. Як до зображення додати текст і розмістити його вздовж контуру? (слайд 7-9)
  3. Як розміщувати об’єкти в різних шарах? (слайд 10-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Утворення кольорів (слайд 12)

Створіть зображення, що складається з трьох різнокольорових фігур різної форми, що розміщені в різних шарах. Змініть порядок розташування шарів.

Завдання на с. 171-172 підручника

Завдання 3. Значок папки (слайд 13)

Засобами графічного редактора Inkscape створіть значок папки за зразком.

Завдання на с. 172 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 14)

Ознайомтесь з галереєю зображень, створених засобами графічного редактора Inkscape http://inkscape.deviantart.com/favourites/?offset=72. Обговоріть, які фрагменти зображень могли бути створені за допомогою кривих Безьє.

Завдання на с. 173 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Які особливості малювання ліній у графічному редакторі Inkscape?
  2. Як додати текстові написи до зображення?
  3. Які дії слід виконати, щоб розмістити текст уздовж контуру фігури, яка на зображенні?
  4. Як згрупувати кілька фігур в один об’єкт?
  5. Як розмістити зображення в різних шарах?
  6. Які інструменти редактора Inkscape можна використати для управління шарами?

Рефлексія (слайд 16-19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати п.24.3-24.5

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень. Урок 41 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності