Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 46 (Інформатика 9 клас)

18 Жовтня, 2017
Поняття персонального навчального середовища. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів. Урок 45 (9 клас)
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів. Урок 45 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин. Урок 47 (9 клас)
Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Урок 47 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Поняття персонального навчального середовища. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів. Урок 45 (9 клас)
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів. Урок 45 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин. Урок 47 (9 клас)
Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Урок 47 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям хмарні технології; навчити створювати опитування з використанням онлайн-форм;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 46 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 15 http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як організувати опитування за допомогою онлайнових форм? (слайд 5-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 4. Створення опитувальника (слайд 9)

Створіть опитувальник для проведення анкетування учнів щодо вибору їхньої майбутньої професії.

Завдання на с. 184-186 підручника

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 10)

Створіть модель власного персонального навчального середовища у вигляді карти знань. Додайте у вузли карти потрібні посилання на ресурси різних типів. Збережіть карту у файлі Я навчаюсь у папці Проекти своєї структури папок.

Завдання на с. 188 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 11)

Створіть онлайнове опитування учнів класу з метою визначення думки однокласників щодо однієї з тем:

  • чи раціонально учні розподіляють свій час і що в цьому їм допомагає;
  • як учні ставляться до проблеми милосердя до бездомних тварин та які ваші пропозиції щодо цієї теми підтримують;
  • які шляхи вирішення проблеми сміття в селі, мікрорайоні, місті, запропоновані вами, підтримують учні класу;
  • як учні класу ставляться до здорового способу життя та чи мають проблеми зі шкідливими звичками?

Використайте у формі опитування не менше як 5 запитань різного типу. Оформіть її на власний розсуд і надішліть однокласникам для отримання відповідей.

Завдання на с. 188-189 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Як надавати спільний доступ до документів у своєму хмарному сховищі?
  2. Які рівні доступу можна надати?
  3. Як створювати опитування за допомогою Google Форм?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати п.27.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 46 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності