Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів. Урок 45 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Урок 47 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з поняттям хмарні технології; навчити створювати опитування з використанням онлайн-форм;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Онлайн тестування (слайд 4)
Перейти за посиланням для проходження тесту № 15 http://testinform.in.ua/category/9-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як організувати опитування за допомогою онлайнових форм? (слайд 5-8)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 4. Створення опитувальника (слайд 9)
Створіть опитувальник для проведення анкетування учнів щодо вибору їхньої майбутньої професії.
Завдання на с. 184-186 підручника
Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 10)
Створіть модель власного персонального навчального середовища у вигляді карти знань. Додайте у вузли карти потрібні посилання на ресурси різних типів. Збережіть карту у файлі Я навчаюсь у папці Проекти своєї структури папок.
Завдання на с. 188 підручника
Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 11)
Створіть онлайнове опитування учнів класу з метою визначення думки однокласників щодо однієї з тем:
- чи раціонально учні розподіляють свій час і що в цьому їм допомагає;
- як учні ставляться до проблеми милосердя до бездомних тварин та які ваші пропозиції щодо цієї теми підтримують;
- які шляхи вирішення проблеми сміття в селі, мікрорайоні, місті, запропоновані вами, підтримують учні класу;
- як учні класу ставляться до здорового способу життя та чи мають проблеми зі шкідливими звичками?
Використайте у формі опитування не менше як 5 запитань різного типу. Оформіть її на власний розсуд і надішліть однокласникам для отримання відповідей.
Завдання на с. 188-189 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 12)
- Як надавати спільний доступ до документів у своєму хмарному сховищі?
- Які рівні доступу можна надати?
- Як створювати опитування за допомогою Google Форм?
Рефлексія (слайд 13-16)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 17)
Опрацювати п.27.3