Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Урок 47 (Інформатика 9 клас)

18 Жовтня, 2017
Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 46 (9 клас)
Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 46 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
“Практична робота №12 «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм». Урок 48 (9 клас)” заблокована Практична робота №12 «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм». Урок 48 (9 клас)
Практична робота №12 Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 48 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 46 (9 клас)
Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 46 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
“Практична робота №12 «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм». Урок 48 (9 клас)” заблокована Практична робота №12 «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм». Урок 48 (9 клас)
Практична робота №12 Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 48 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин

Мета:

  • навчальна: навчити учнів синхронізувати дані, створювати і використовувати спільні електронні закладки; ознайомити з поняттям каналу новин;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин. Урок 47 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 16 http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як організувати доступ до навчальних матеріалів у персональному навчальному середовищі? (слайд 5-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 12)

Встановіть додаток Google Диск на персональний комп’ютер. Синхронізуйте папки, які ви використовуєте в навчанні, з хмарним диском Мій диск. Оберіть для цього потрібні параметри налаштувань синхронізації.

Завдання на с. 189 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 12)

Додайте в персональне сховище закладок 5 закладок на сайти, якими ви найчастіше користуєтесь. У сховищі закладок опишіть призначення та зміст сайта. Поділіться своїми закладками з друзями та перевірте, чи є у вас закладки на одні й ті самі ресурси. Зробіть висновок, чи можна вас вважати групою користувачів цих ресурсів.

Завдання на с. 189 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 13)

Створіть на Google Диску документ для спільного створення реклами у формі малюнка однієї з професій, які ви представлятимете на «Ярмарку професій». Долучіть до спільного редагування ще одного учня класу. Надайте доступ для коментування результатів своєї роботи вчителю та учню-експерту, якого визначить вчитель.

Завдання на с. 188 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 14)

  1. Для чого використовують електронні закладки на ресурси Інтернету? Чим вони відрізняються від закладок браузера?
  2. Як дізнатися про зміни на сайті, не заходячи на нього у браузері?
  3. Що таке синхронізація даних та для яких цілей її застосовують?

Рефлексія (слайд 15-18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати п.27.4

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Синхронізація даних. Створення і використання спільних електронних закладок. Урок 47 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності