Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Урок 5 (Інформатика 9 клас)

15 Вересня, 2017
Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Урок 4 (9 клас)
Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Урок 4 (Інформатика 9 клас)
9 Вересня, 2017
“Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси. Урок 6 (9 клас)” заблокована Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси. Урок 6 (9 клас)
Сучасні сервіси Інтернету. Урок 6 (Інформатика 9 клас)
15 Вересня, 2017
Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Урок 4 (9 клас)
Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Урок 4 (Інформатика 9 клас)
9 Вересня, 2017
“Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси. Урок 6 (9 клас)” заблокована Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси. Урок 6 (9 клас)
Сучасні сервіси Інтернету. Урок 6 (Інформатика 9 клас)
15 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про адресацію в Інтернеті, канали зв’язку, їх види, мережеві пристрої, способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Урок 5 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 1 http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як формуються адреси Інтернету? (слайд 5-10)
  2. Як під’єднатися до Інтернету? (слайд 11-18)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. ІР-адреса комп’ютера (слайд 19)

За допомогою онлайнового сервісу https://2ip.ua/ua визначте ІР-адресу комп’ютера – свого робочого місця.

Завдання на с. 27 підручника

Завдання 2. Хостинг провайдера-сайта (слайд 20)

За допомогою онлайнового сервісу https://2ip.ua/ua визначте відомості про організацію, яка розмітила сайт Національного технічного університету «Київський політехнічний інститут» у мережі Інтернет, тобто є хостинг-провайдером сайта університету.

Завдання на с. 27 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 21)

Придумайте доменне ім’я для своєї школи. Перевірте його доступність за допомогою послуги перевірки доступності домену на сайті https://2ip.ua/ua. Обговоріть, які домени з переліку українських доменів варто обрати.

Завдання на с. 29 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 22)

Визначте на сайті https://2ip.ua/ua за рейтингом інтернет-провайдерів вашого міста чи обласного центру трійку лідерів списку бази даних провайдерів. Перевірте тарифні плани провайдерів та додаткові послуги, які вони пропонують. Для цього перейдіть на сайти знайдених організацій.

Завдання на с. 29 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 23)

  1. Які імена має комп’ютер у мережі?
  2. Як формується URL-адреса інформаційних ресурсів? Для чого вона потрібна?
  3. Для чого й чому надається доменне ім’я?
  4. Яку функцію виконують інтернет-провайдери?
  5. Які розрізняють способи під’єднання до Інтернету? Якими є переваги і недоліки цих способів?

Рефлексія (слайд 24-27)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 28)

Опрацювати п.3.5-3.6

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Урок 5 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності