Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 51 (Інформатика 9 клас)

19 Жовтня, 2017
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 50 (9 клас)
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 50 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 52 (9 клас)
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 52 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 2017
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 50 (9 клас)
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 50 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 52 (9 клас)
Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 52 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Поняття мови розмітки гіпертексту

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з мовою розмітки гіпертексту;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 51 (9 клас)” заблокована Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 51 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. З яких етапів складається процес створення сайта?
  2. Чи є процес «розкрутки» сайта обов’язковим?
  3. Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які засоби використовують для створення веб-сайта? (слайд 5-7)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Створення простої веб-сторінки на основі наявної (слайд 8)

Створіть веб-сторінку своєї вулиці за допомогою редагування наявної веб-сторінки Вулиця.htm, що зберігається у відповідному файлі.

Завдання на с. 199 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 9)

Чи можна стверджувати, що у користувача, який володіє прийомами роботи із сайтом, наприклад, www.site.pryklad.com, буде достатньо навичок для роботи із сайтом www.karta.pryklad.com? Аргументуйте відповідь. Обговоріть у парах.

Завдання на с. 203 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайд 9)

Чому різні сайти відвідує різна кількість користувачів? Чи завжди популярний сайт є корисним для користувачів? Сплануйте, які відомості ви б хотіли розмістити на персональному сайті. Обговоріть у парах, чи користуватиметься такий сайт популярністю та на яку аудиторію він буде розрахований.

Завдання на с. 203 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 10)

  1. Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?
  2. Яким чином можна встановити, хто має авторські права на дизайн сайта?
  3. Як структура веб-сторінки впливає на її сприйняття користувачем?

Рефлексія (слайд 11-14)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 15)

Опрацювати п.29.6

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 51 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності