Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Урок 6 (Інформатика 6 клас)

1 Червня, 2018
Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (6 клас)
Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (Інформатика 6 клас)
1 Червня, 2018
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Урок 7 (6 клас)
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Урок 7 (Інформатика 6 клас)
2 Червня, 2018
Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (6 клас)
Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (Інформатика 6 клас)
1 Червня, 2018
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Урок 7 (6 клас)
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Урок 7 (Інформатика 6 клас)
2 Червня, 2018

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Особливості побудови й опрацювання векторних зображень

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з засобами векторного графічного редактора для побудови зображень;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Урок 6 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Як намалювати пряму лінію в графічному редакторі Paint?
  2. Які інструменти можна використати для малювання кривої в графічному редакторі Paint?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створювати малюнки з кривих і ламаних? (слайд 5-6)
  2. Які дії можна виконувати з контурами фігур? (слайд 7-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Листок (слайд 9)

Засобами графічного редактора Inkscape створити зображення листка за зразком (мал. 4.2).

Завдання на с.31-32 підручника

Завдання 2. Мітка на карті (слайд 10)

Засобами графічного редактора Inkscape створи зображення мітки для позначення об’єкта на карті (мал. 4.6).

Завдання на с.33 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 11)

Ознайомтесь з галереєю зображень, створених засобами графічного редактора Inkscape http://inkscape.deviantart.com/favourites/?offset=72. Обговоріть, які фрагменти зображень могли бути створені за допомогою кривих Безьє.

Завдання на с.34 підручника

Завдання 6. Міркуємо (слайд 12)

Для оформлення крамниці Наталя в середовищі графічного редактора Inkscape розробила наліпку на шафку для речей (мал. 4.10). Встанови, які інструменти графічного редактора вона використала. Спробуй відтворити вказаний малюнок тільки з допомогою геометричних фігур та їх трансформації.

Завдання на с.34 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 13)

  1. Які особливості малювання ліній у графічному редакторі Inkscape?
  2. Як змінити форму кривої після її побудови?
  3. Які дії можна виконувати з контурами фігур?

Рефлексія (слайд 14-17)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 18)

Опрацювати параграф підручника п.4

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Урок 6 (Інформатика 6 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності