Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 16 (8 клас)

Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів. Інформатика 8 клас. Урок 15
Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів. Урок 15 (8 клас)
14 Серпня, 2019
Поняття мови розмітки гіпертексту. Інформатика 8 клас. Урок 17
Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 17 (8 клас)
14 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів використовувати онлайн-системи для конструювання сайтів; ознайомити з поняттям мови розмітки гіпертексту;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту. Інформатика 8 клас. Урок 16Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 17 http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. У чому полягає процес створення веб-сайта? (слайд 5-7)
  2. У чому полягає процес створення веб-сайта? (слайд 8-11)
  3. Який вигляд має код розмітки веб-сторінки мовою HTML? (слайд 11-12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 13)

Відкрийте головну сторінку з іменем index.html з папки Навчальне середовище\Уроки HTML. Визначте структуру сайта, перегляньте вміст різних розділів. Ознайомтеся з додатковими відомостями про теги й атрибути мови HTML.

Завдання на с. 203 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 14)

Розгляньте приклади дизайну сайтів у презентації Дизайн сайтів з папки Навчальне середовище. Обміняйтесь думками, для яких прикладів дизайн дібрано доцільно. Щоб ви запропонували змінити для покращення сприйняття матеріалу тих сайтів, дизайн яких, на вашу думку, дібрано невдало?

Завдання на с. 202 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. З яких етапів складається процес створення сайта?
  2. Чи є процес «розкрутки» сайта обов’язковим?
  3. Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?

Рефлексія (слайд 16-19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати п.29.3-29.5 9кл

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *