Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 17 (Інформатика 8 клас)
14 Серпня, 2019Практична робота №6 Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. Урок 19-21 (Інформатика 8 клас)
14 Серпня, 2019з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року
Тема (слайд 2): Використання онлайн-систем конструювання сайтів
Мета (слайд 3):
- навчальна: ознайомити учнів з онлайн-системами конструювання сайтів; навчити створювати сайти за допомогою сервісу Google Sites;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Онлайн тестування (слайд 4)
Перейти за посиланням для проходження тесту № 18 http://testinform.in.ua/category/9-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як створити веб-сайт у мережі? (слайд 5-13)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 2. Створення структури сайта засобами сервісу Google Сайти (слайд 14)
Створіть сайт про дивовижні споруди світу, який складається з двох веб-сторінок – опис сайта й опису однієї зі споруд. Розмістіть на першій сторінці сайта зображення, що ілюструє дивовижні споруди світу.
Завдання на с. 199-200 підручника
Завдання 3. Створення вмісту веб-сайта засобами сервісу Google Сайти (слайд 15)
Додайте текст і зображення до створеного макета сайта Дивовижні споруди.
Завдання на с. 201-202 підручника
Завдання 4. Досліджуємо (слайд 16)
Дослідіть, які дії можна виконувати після створення сайта засобами сервісу Google Сайти. Для цього оберіть інструмент Інші дії у верхній частині вікна. Оберіть вказівку Керування сайтом. Дослідіть, як змінити тему оформлення сайта й налаштувати інші властивості сайта.
Завдання на с. 203 підручника
Завдання 6. Працюємо в парах (слайд 17)
Чи можна створити якісний сайт без спеціальної освіти з веб-програмування? Якими уміннями має володіти майбутній автор сайта? Обговоріть у парах.
Завдання на с. 203 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 18)
- Як структура веб-сторінки впливає на її сприйняття користувачем?
- Назвіть приклади онлайнових сервісів, на яких можна створювати та розміщувати сайти в мережі.
Рефлексія (слайд 19-22)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 23)
Опрацювати п.29.7 9 кл