Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 18 (8 клас)

Поняття мови розмітки гіпертексту. Інформатика 8 клас. Урок 17
Поняття мови розмітки гіпертексту. Урок 17 (8 клас)
14 Серпня, 2019
Практична робота №6 «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем». Інформатика 8 клас. Урок 19-21
Практична робота №6 «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем». Урок 19-21 (8 клас)
14 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Використання онлайн-систем конструювання сайтів

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з онлайн-системами конструювання сайтів; навчити створювати сайти за допомогою сервісу Google Sites;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Інформатика 8 клас. Урок 18Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 18 http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створити веб-сайт у мережі? (слайд 5-13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Створення структури сайта засобами сервісу Google Сайти (слайд 14)

Створіть сайт про дивовижні споруди світу, який складається з двох веб-сторінок – опис сайта й опису однієї зі споруд. Розмістіть на першій сторінці сайта зображення, що ілюструє дивовижні споруди світу.

Завдання на с. 199-200 підручника

Завдання 3. Створення вмісту веб-сайта засобами сервісу Google Сайти (слайд 15)

Додайте текст і зображення до створеного макета сайта Дивовижні споруди.

Завдання на с. 201-202 підручника

Завдання 4. Досліджуємо (слайд 16)

Дослідіть, які дії можна виконувати після створення сайта засобами сервісу Google Сайти. Для цього оберіть інструмент Інші дії у верхній частині вікна. Оберіть вказівку Керування сайтом. Дослідіть, як змінити тему оформлення сайта й налаштувати інші властивості сайта.

Завдання на с. 203 підручника

Завдання 6. Працюємо в парах (слайд 17)

Чи можна створити якісний сайт без спеціальної освіти з веб-програмування? Якими уміннями має володіти майбутній автор сайта? Обговоріть у парах.

Завдання на с. 203 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Як структура веб-сторінки впливає на її сприйняття користувачем?
  2. Назвіть приклади онлайнових сервісів, на яких можна створювати та розміщувати сайти в мережі.

Рефлексія (слайд 19-22)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 23)

Опрацювати п.29.7 9 кл

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *