Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка. Урок 12 (Інформатика 10-11 клас)

13 Лютого, 2019
Візуалізація рядів і трендів даних. Інформатика. Урок 11 (10 клас)
Візуалізація рядів і трендів даних. Урок 11 (Інформатика 10-11 клас)
9 Лютого, 2019
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 13 (Інформатика 10 клас)
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 13 (Інформатика 10-11 клас)
20 Лютого, 2019
Візуалізація рядів і трендів даних. Інформатика. Урок 11 (10 клас)
Візуалізація рядів і трендів даних. Урок 11 (Інформатика 10-11 клас)
9 Лютого, 2019
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 13 (Інформатика 10 клас)
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 13 (Інформатика 10-11 клас)
20 Лютого, 2019

Тема (слайд 2): Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з візуалізацією рядів і трендів даних, ознайомити з поняттям інфографіка;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Що розуміють під візуалізацією даних?
  2. Від чого залежить успіх візуалізації?
  3. У чому різниця візуалізації даних та інфографіки?
  4. У чому полягають особливості застосування інфографіки?
  5. Чому важливо обрати найкращу техніку візуалізації даних?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як будувати лінію тренду на діаграмі (слайд 5-6)
  2. Які інструменти використовують для візуалізації (слайд 7-10)
  3. Які існують розповсюджені помилки візуалізації даних (слайд 11-17)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Попит на ІТ-спеціалістів (слайд 18)

За даними сайта https://itc.ua/, кількість вакансій за місяць для ІТ-спеціалістів, які публікуються на сайті профільного українського ІТ-ресурсу dou.ua, мають тенденцію на збільшення (мал. 11.11).

Спрогнозуйте за допомогою лінії тренду можливу кількість вакансій у 2018 р.

Завдання на с. 112 підручника

Завдання 4. Зміна популярності (слайд 19)

За допомогою сервісу https://trends.google.com/ визначте тенденцію зміни запитів у пошуковій системі Google за пошуковим терміном «Україна» за останні п’ять років. Порівняйте цю зміну з однією з країн Європи, наприклад Польщею.

Завдання на с. 112 підручника

Завдання 5. Інфографіка в сервісі Piktochart (слайд 20)

За інструкцією з використання сервісу Piktochart, яка розміщена га спільному ресурсі в папці Візуалізація, сплануйте і створіть інфографіку про переваги обрання професії в ІТ-галузі.

Завдання на с. 114 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайди 21)

Розгляньте інфографіку Портрет українського ІТ-спеціаліста за посиланням http://startupline.com.ua/social/portrait-of-the-ukrainian-it-specialist-2015. Проведіть дослідження та складіть подібний портрет учнів старших класів вашого освітнього закладу.

Завдання на с.116 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 22)

  1. Які лінії трендів на діаграмах допомагають у прийнятті рішень?
  2. Які особливості інструментів для візуалізації?
  3. Як не допустити помилок при візуалізації даних?

Рефлексія (слайд 23-26)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 27)

Опрацювати параграф підручника п.11

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка. Урок 12 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності