Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка. Урок 12 (10 клас)

Візуалізація рядів і трендів даних. Інформатика. Урок 11 (10 клас)
Візуалізація рядів і трендів даних. Урок 11 (10 клас)
Лютий 9, 2019
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 13 (Інформатика 10 клас)
Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Урок 13 (10 клас)
Лютий 20, 2019

Тема (слайд 2): Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з візуалізацією рядів і трендів даних, ознайомити з поняттям інфографіка;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Що розуміють під візуалізацією даних?
  2. Від чого залежить успіх візуалізації?
  3. У чому різниця візуалізації даних та інфографіки?
  4. У чому полягають особливості застосування інфографіки?
  5. Чому важливо обрати найкращу техніку візуалізації даних?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як будувати лінію тренду на діаграмі (слайд 5-6)
  2. Які інструменти використовують для візуалізації (слайд 7-10)
  3. Які існують розповсюджені помилки візуалізації даних (слайд 11-17)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Попит на ІТ-спеціалістів (слайд 18)

За даними сайта https://itc.ua/, кількість вакансій за місяць для ІТ-спеціалістів, які публікуються на сайті профільного українського ІТ-ресурсу dou.ua, мають тенденцію на збільшення (мал. 11.11).

Спрогнозуйте за допомогою лінії тренду можливу кількість вакансій у 2018 р.

Завдання на с. 112 підручника

Завдання 4. Зміна популярності (слайд 19)

За допомогою сервісу https://trends.google.com/ визначте тенденцію зміни запитів у пошуковій системі Google за пошуковим терміном «Україна» за останні п’ять років. Порівняйте цю зміну з однією з країн Європи, наприклад Польщею.

Завдання на с. 112 підручника

Завдання 5. Інфографіка в сервісі Piktochart (слайд 20)

За інструкцією з використання сервісу Piktochart, яка розміщена га спільному ресурсі в папці Візуалізація, сплануйте і створіть інфографіку про переваги обрання професії в ІТ-галузі.

Завдання на с. 114 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайди 21)

Розгляньте інфографіку Портрет українського ІТ-спеціаліста за посиланням http://startupline.com.ua/social/portrait-of-the-ukrainian-it-specialist-2015. Проведіть дослідження та складіть подібний портрет учнів старших класів вашого освітнього закладу.

Завдання на с.116 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 22)

  1. Які лінії трендів на діаграмах допомагають у прийнятті рішень?
  2. Які особливості інструментів для візуалізації?
  3. Як не допустити помилок при візуалізації даних?

Рефлексія (слайд 23-26)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 27)

Опрацювати параграф підручника п.11

Завантажити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *