Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення. Урок 4 (10 клас)

Людина в інформаційному суспільстві. Інформатика 10 клас
Людина в інформаційному суспільстві. Урок 3 (10 клас)
Грудень 2, 2018
Навчання та професії в інформаційному суспільстві. Інформатика 10 клас
Навчання та професії в інформаційному суспільстві. Урок 5 (10 клас)
Грудень 4, 2018

Урок 4

10 клас за новою програмою 2018

Тема: Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з загрозами при роботі в Інтернеті та способами їх уникнення;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення. Інформатика 10 клас

Загрози при роботі в Інтернеті та їх уникнення. Інформатика 10 клас

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Які правила безпечного використання Інтернету ви знаєте?
  2. Які засоби захисту від комп’ютерних вірусів ви знаєте?
  3. Які правові та етичні основи захисту даних ви знаєте?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 3 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як програмне забезпечення може становити загрозу інформаційній безпеці користувача Інтернету (слайд 6-10)
  2. Чи безпечним є використання публічного Wi-Fi (слайд 11-12)
  3. Які загрози здоров’ю користувача може становити Інтернет (слайд 13)
  4. Як захистити авторське право в Інтернеті (слайд 14-16)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Ліцензія Creative Commons (слайд 17)

За текстом файлу Ліцензії, який зберігається у папці Інформаційні технології на спільному ресурсі створіть інформаційний буклет про свободи та умови, яких потрібно дотримуватись авторам для поширення своїх творів. Доповніть текст відповідними графічними зображеннями, знайденими самостійно.

Завдання на с. 42 підручника

Завдання 2. Перевірка на плагіат (слайд 18)

Перевірте текст учнівського реферату на антиплагіат.

Завдання на с. 43 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 19)

Чим подібні та чим відрізняються правила безпеки використання особистого та публічного доступу до мережі Інтернету. Обговоріть, у якій формі краще подати письмову відповідь.

Завдання на с.43 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайди 19)

Обговоріть і складіть сценарій проведення Дня безпечного Інтернету у своєму навчальному закладі. Доберіть інформаційні матеріали для реалізації сценарію.

Завдання на с.43 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 20)

У відомому вам редакторі складіть карту знань із класифікацією загроз інформаційній безпеці користувача Інтернету. Збережіть карту як зображення та надішліть її на електронну скриньку вчителя.

Завдання на с.44 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 21)

  1. Які програми можуть завдати шкоди користувачеві Інтернету?
  2. Як можуть поширюватися небезпечні програми?
  3. З якою метою зловмисники хочуть завдати шкоди користувачеві Інтернету?
  4. Яких заходів безпеки слід дотримуватися при використанні публічних мереж?
  5. Як необдумане використання Інтернету може зашкодити вашому здоров’ю?
  6. Яких правил варто дотримуватися для безпечної роботи в Інтернеті?
  7. Які заходи слід вживати авторам, які розміщують свої роботи в Інтернеті?

Рефлексія (слайд 22-25)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 26)

Опрацювати параграф підручника п.4

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *