Практична робота №3 Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. Урок 11 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 2018Практична робота №4 Створення діаграм. Урок 13 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 20187 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом
Мета:
- навчальна: навчити учнів використовувати діаграми в електронних таблицях;
- розвиваюча: розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
- виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Опитування (слайд 4):
- У чому полягає різниця між форматом даних і форматуванням клітинок?
- Які формати даних належать до числових? Як змінити формат подання даних?
- Чи є різниця між форматуванням усієї таблиці і окремих клітинок?
- Які параметри можна застосувати до форматування клітинок чи діапазону клітинок? Які інструменти можна використати для зміни параметрів?
- У яких випадках є потреба об’єднувати клітинки а у яких достатньо застосувати перенесення по словах?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор та мережа Інтернет)
- Як наочно подати числові дані за допомогою діаграм? (слайд 5-7)
- Аналіз даних за допомогою діаграм (слайд 8)
- З яких об’єктів складається діаграма? (слайд 9)
- Як створити діаграму в середовищі табличного процесора? (слайд 10-11)
- Як налаштувати властивості об’єктів діаграми? (слайд 12)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 13)
Проаналізуйте, діаграми яких типів використовуються у ваших підручниках з географії, історії, біології. Проаналізуйте та обговоріть у парах, для відображення яких даних використовуються в підручниках діаграми
Завдання 2. Мобільні телефони (слайди 14)
Зміни назву секторної діаграми Телефони, що зберігається у файлі Продаж.xlsx, задай розмір символів назви – 16. Зміни місце розташування легенди.
Хід роботи с. 187-189 підручника
Завдання 3. Продаж телефонів (слайди 15)
Побудуй стовпчасту діаграму для даних, що містяться в таблиці Продаж.xlsx, для порівняння кількості проданих мобільних телефонів у 2013 та 2014 роках
Хід роботи с.189-190 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 16)
- Для чого використовуються діаграми?
- Що необхідно для створення діаграми?
- Що відображається на легенді діаграми?
- Які дії можна виконувати з діаграмою після її побудови?
- Як змінювати зовнішній вигляд діаграми?
Рефлексія (слайд 17-20)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 21)
Опрацювати параграф підручника п.25