Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом. Урок 12 (7 клас)

Практична робота №3 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора». Урок 11 (7 клас)
Вересень 4, 2018
Практична робота №4 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі». Урок 13 (7 клас)
Вересень 4, 2018

Урок 12

7 клас за новою програмою 2016 року для учнів які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом

Мета :

  • навчальна: навчити учнів використовувати діаграми в електронних таблицях;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 7 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2015 www.orioncentr.com.ua, inf7-m.blogspot.com) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування (слайд 4):

  1. У чому полягає різниця між форматом даних і форматуванням клітинок?
  2. Які формати даних належать до числових? Як змінити формат подання даних?
  3. Чи є різниця між форматуванням усієї таблиці і окремих клітинок?
  4. Які параметри можна застосувати до форматування клітинок чи діапазону клітинок? Які інструменти можна використати для зміни параметрів?
  5. У яких випадках є потреба об’єднувати клітинки а у яких достатньо застосувати перенесення по словах?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор та мережа Інтернет)

  1. Як наочно подати числові дані за допомогою діаграм? (слайд 5-7)
  2. Аналіз даних за допомогою діаграм (слайд 8)
  3. З яких об’єктів складається діаграма? (слайд 9)
  4. Як створити діаграму в середовищі табличного процесора? (слайд 10-11)
  5. Як налаштувати властивості об’єктів діаграми? (слайд 12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 13)

Завдання 2. Мобільні телефони (слайди 14)

Хід роботи с. 187-189 підручника

Завдання 3. Продаж телефонів (слайди 15)

Хід роботи с.189-190 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 16)

  1. Для чого використовуються діаграми?
  2. Що необхідно для створення діаграми?
  3. Що відображається на легенді діаграми?
  4. Які дії можна виконувати з діаграмою після її побудови?
  5. Як змінювати зовнішній вигляд діаграми?

Рефлексія (слайд 17-20)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 21)

Опрацювати параграф підручника п.25

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
7 клас І семестр за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

40 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *