Аналіз даних, поданих на діаграмі. Урок 12 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 2018Правила запису формул у табличному процесорі. Урок 14 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 20187 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Практична робота №4 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі»
Мета:
- навчальна: закріпити навики учнів створення діаграм та аналізу даних поданих на них;
- розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
- виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
-
Онлайн тестування (слайд 4): Перейти за посиланням для проходження тесту № 16: http://testinform.in.ua
- Створити у власній папці папку Практична робота 3
- Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)
III. Формування умінь і навичок
Практична робота №4 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі» (слайди 13)
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
(завдання з підручника с. 193-196)
IV. Підсумок уроку
- Оголошення оцінок за практичну роботу
- Рефлексія (слайд 14-17)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 18)
Повторити конспект уроку та параграф підручника п. 25