Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (7 клас)

Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Урок 1 (7 клас)
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Урок 1 (7 клас)
Вересень 3, 2018
Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Урок 3 (7 клас)
Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Урок 3 (7 клас)
Вересень 3, 2018

Урок 2

7 клас за новою програмою 2016 року для учнів які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів

Мета :

  • навчальна: сформувати в учнів навики роботи з електронною скринькою, створенням, надсиланням та перенаправленням електронних листів;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 7 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2015 www.orioncentr.com.ua, inf7-m.blogspot.com) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Обговорення (слайд 4):

  1. Яке призначення має електронна пошта?
  2. Що спільного і відмінного між звичайною поштою й електронною?
  3. Які переваги та недоліки має електронна пошта в порівнянні зі звичайною поштою?
  4. Скільки електронних поштових скриньок може мати користувач?
  5. Як записується адреса електронної пошти? Наведи приклади.
  6. У чому полягає сутність реєстрації користувача на поштовому сервері?

Практичне завдання (слайд 5):

Один з учнів демонструє на головному комп’ютері (до якого підключено проектор) як зайти на поштову скриньку створену на попередньому уроці за допомогою поштового сервісу ukr.net

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор та мережа Інтернет)

  1. Як працювати з електронною скринькою? (слайд 6)
  2. Як створити та надіслати електронного листа? (слайд 7)
  3. Які дії можна виконувати з отриманими листами? (слайд 8-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Працюємо з комп’ютером (роздатковий матеріал та слайди 12-13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

  1. Клас ділиться на дві групи по 4-6 чоловік (в залежності від наповнення класу) на чолі з капітанами.
  2. Вчитель роздає учасникам команд текс поділений на 3-5 фрагментів відповідно.
  3. Кожен учень команди надсилає електронного листа зі своїм фрагментом в тексті повідомлення на електронну адресу капітана (повідомляється капітаном).
  4. Завдання капітана поєднати фрагменти тексту за допомогою текстового редактора Word2010 та надіслати вчителю за допомогою контактної форми сайту (або на електронну пошту вчителя якщо сайту немає): http://urokinformatiki.in.ua/stoinka-uchnya/
  5. Команда яка швидше надішле текст оголошується переможцем змагання (враховується також правильність надісланого документу)

V. Підсумок уроку

Фронтальне опитування (слайд 14)

  1. З якою метою вкладають файли до електронних листів?
  2. Як вкласти до електронного листа файл, який збережено на носії даних вашого комп’ютера?
  3. Як видалити з електронного листа помилково вкладений файл?
  4. Як зберегти на носії даних файл, укладений до електронного листа?
  5. Як відповісти на отриманого листа?
  6. Як переслати отриманого листа іншому адресату?

Рефлексія (слайд 15-18)

Напишіть свої враження (за бажанням) від проведеного уроку на сайті вчителя за адресою http://urokinformatiki.in.ua/stoinka-uchnya/ (що сподобалося, що ні, ваші побажання на наступні уроки)

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати параграф підручника п. 2 с. 13-15

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
7 клас І семестр за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

40 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *