Типи алгоритмів. Урок 19 (Інформатика 5 клас)
1 Квітня, 2017Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 20175 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Лінійні алгоритми
Мета:
- навчальна: навчити учнів створювати лінійні алгоритми в середовищі Скретч;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Які алгоритмічні структури використовують у програмах в середовищі Скретч?
Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту № 19 http://testinform.in.ua/category/5-klas/
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як створюють лінійні алгоритми в середовищі Скретч? (слайд 6-7)
- Які події можна описати у програмі в середовищі Скретч? (слайд 8-12)
- Як у проекті в середовищі Скретч використовують звукові дані? (слайд 13-17)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Проект Діалог (слайд 18)
Внеси зміни у проект, щоб на сцені відбувались такі події (мал.. 207). Для цього зміни значення параметрів команд і додай команди у проекті Діалог; що міститься в папці Алгоритми і програми. Збережи проект з новим ім’ям.
Завдання на с. 146-147 підручника
Завдання 2. Музичні інструменти (слайд 19)
Зміни та доповни проект Музичні інструменти так, щоб при натисканні мишею на зображення музичного інструмента звучала мелодія, а саме зображення зменшувалось удвічі.
Завдання на с. 147-148 підручника
Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 20)
По черзі ставте одне одному запитання щодо створення проектів у середовищі Скретч. Свої речення розпочинайте зі слів: як, навіщо, що відбуватиметься, що слід натиснути, яка вказівка.
Завдання на с.148 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 21)
- Для яких подій можна складати програми в середовищі Скретч?
- Чи для всіх об’єктів на сцені складають програми? Наведи приклади.
- Як у середовищі Скретч складають лінійні алгоритми?
- Як об’єкти у проекті, складеному у середовищі Скретч, можуть змінювати свій вигляд?
- Як управляти звуковими даними в проекті, складеному в середовищі Скретч?
- Чи можна змінювати звуки в середовищі Скретч? Як це зробити? Наведи приклади.
Рефлексія (слайд 22-25)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 26)
Опрацювати параграф підручника п.19-20