
Поняття про програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Урок 21 (Інформатика 6 клас)
10 Червня, 2018
Створення програмних об’єктів. Урок 23 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 20186 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі
Мета:
- навчальна: навчити учнів змінювати значення властивостей об’єктів в програмі;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Які об’єкти ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики? Чим вони відрізняються від програмних об’єктів?
- Як визначити значення властивостей об’єктів у проектах у середовищі Скретч?
- Які дії має виконати користувач, щоб під час виконання проекту бачити значення деяких властивостей об’єкта?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Значення яких властивостей програмного об’єкта можна змінити під час виконання програми? (слайд 5-7)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Об’єкти та їх властивості (слайд 8)
Завантаж проект Робот, який міститься в папці Навчальні проекти. Зміни проект так, щоб значення всіх властивостей, які змінюються у програмі, можна було побачити на сцені проекту.
Завдання на с. 142 підручника
Завдання 7. Міркуємо (слайд 9)
Придумай ідею проекту, у якому будуть змінюватися значення властивостей вигляду об’єкта. Реалізуй проект у середовищі Скретч.
Завдання на с. 144 підручника
Завдання 3. Працюємо в парах (слайди 10)
Обговоріть, які дії мав виконати користувач, щоб у проекті Космос на сцені були відображені значення властивостей об’єкта Ракета.
Завдання на с. 143 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 11)
- Наведи приклади властивостей об’єктів, значення яких можна змінити під час виконання програми.
Рефлексія (слайд 12-15)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 16)
Опрацювати параграф підручника п.17