Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 23 (Інформатика 5 клас)

4 Квітня, 2017
Циклічні алгоритми. Урок 22 (5 клас)
Циклічні алгоритми. Урок 22 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 2017
Цикли з лічильником. Урок 24 (5 клас)
Цикли з лічильником. Урок 24 (Інформатика 5 клас)
5 Квітня, 2017
Циклічні алгоритми. Урок 22 (5 клас)
Циклічні алгоритми. Урок 22 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 2017
Цикли з лічильником. Урок 24 (5 клас)
Цикли з лічильником. Урок 24 (Інформатика 5 клас)
5 Квітня, 2017

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота №7

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 23 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як команду повторень можна використати при складанні проектів у середовищі Скретч?
  2. Структуру повторення якого виду можна описати за допомогою команди Завжди?
  3. Як зупинити виконання команди Завжди?
  4. Як можна змінити позицію на сцені проекту в середовищі Скретч?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 21 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№7)

Завдання 1. Дракон і Чаклунка (слайд 6)

Створи проект, у якому після натискання кнопки Dragon виконавець Дракон буде рухатися сценою, випускаючи полум’я, а після натискання кнопки Witch рухатиметься Чаклунка. Події відбуватимуться поки програму не зупинять.

Завдання на с. 154-155 підручника.

Завдання 2. Політ бджоли (слайд 7)

Сплануй, створи та збережи в папці Проекти своєї структури папок проект Політ бджоли, у якому бджола рухатиметься по сцені в напрямку переміщення вказівника миші. Політ перериватиметься, коли натиснуто кнопку Зупинити вікна середовища.

Завдання на с. 155 підручника.

Завдання 3. Флюгер (слайд 8)

Сплануй, створи та збережи в папці Проекти своєї структури папок проект Сторони світу (мал. 224), який демонструє дію флюгера, що повертатиметься в напрямку сторін світу за положенням вказівника миші на сцені.

Завдання на с.155 підручника.

Завдання 4. Міркуємо (слайд 9)

Поміркуй, що потрібно додати до проекту Мій собака, збереженого в папці Алгоритми і програми, щоб песик переміщувався постійно по сцені й складалося враження, що він біжить.

Завдання на с.157 підручника.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 10-13)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 14)

Опрацювати параграф підручника п.21-22

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Реалізація циклічних  алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 23 (Інформатика 5 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності