Урок 23. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч

Урок 22. Циклічні алгоритми
Квітень 4, 2017
Урок 24. Цикли з лічильником
Квітень 5, 2017

Урок 23 (web-версія конспекту без зображень)

5 клас за оновленою програмою 2016 року

Тема: Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота №7

Мета :

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Як команду повторень можна використати при складанні проектів у середовищі Скретч?
  2. Структуру повторення якого виду можна описати за допомогою команди Завжди?
  3. Як зупинити виконання команди Завжди?
  4. Як можна змінити позицію на сцені проекту в середовищі Скретч?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 21 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№7)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Дракон і Чаклунка (слайд 6)

Створи проект, у якому після натискання кнопки Dragon виконавець Дракон буде рухатися сценою, випускаючи полум’я, а після натискання кнопки Witch рухатиметься Чаклунка. Події відбуватимуться поки програму не зупинять.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 154-155 підручника.

Завдання 2. Політ бджоли (слайд 7)

Сплануй, створи та збережи в папці Проекти своєї структури папок проект Політ бджоли, у якому бджола рухатиметься по сцені в напрямку переміщення вказівника миші. Політ перериватиметься, коли натиснуто кнопку Зупинити вікна середовища.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 155 підручника.

Завдання 3. Флюгер (слайд 8)

Сплануй, створи та збережи в папці Проекти своєї структури папок проект Сторони світу (мал. 224), який демонструє дію флюгера, що повертатиметься в напрямку сторін світу за положенням вказівника миші на сцені.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с.155 підручника.

Завдання 4. Міркуємо (слайд 9)

Поміркуй, що потрібно додати до проекту Мій собака, збереженого в папці Алгоритми і програми, щоб песик переміщувався постійно по сцені й складалося враження, що він біжить.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с.157 підручника.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 10)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Опрацювати параграф підручника п.21-22

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

60 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування