Урок 23. Створення програмних об’єктів

Урок 22. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі
Червень 13, 2018
Урок 24. Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів»
Червень 13, 2018

Урок 23 (web-версія конспекту без зображень)

6 клас за новою програмою 2017 року

Тема: Створення програмних об’єктів

Мета :

  • навчальна: навчити учнів створювати програмовані об’єкти в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Як додають об’єкти до проекту в середовищі виконання алгоритмів Скретч?
  2. Чим відрізняється векторний малюнок від растрового?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 11: http://testinform.in.ua/category/6-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

Які є способи додавання нового об’єкта у проекті в середовищі Скретч? (слайд 6-8)

Для створення нового об’єкта в середовищі Скретч використовують три способи.

Для додавання об’єкта у проект із бібліотеки, з папки чи веб-камери використовують меню Новий спрайт.

Об’єкт також може бути намальований. Для цього в середовищі Скретч є вбудований графічний редактор.

Як створюють об’єкт у графічному редакторі середовища Скретч? (слайд 9-14)

Графічний редактор має два режими роботи: растровий і векторний.

Якщо увімкнено режим У вектор, то панель інструментів розташована ліворуч від області малювання. У режимі У растр панель інструментів малювання розташовується праворуч.

Як змінювати створене зображення? (слайд 15-17)

Змінювати зображення в середовищі Скретч можна або за допомогою команд середовища, або у програмі. Перший спосіб передбачає використання команд панелі інструментів для роботи з малюнком: обітнути, повернути, відобразити.

У програмі, створеній у середовищі Скретч, виконавців можна приховувати та малювати образ виконавця на сцені. Для цього використовують команди з груп Вигляд та Олівець.

Корисним є інструмент установлення центра малюнка, при використанні якого в області малювання відображуються дві лінії, невидимі на сцені, що перетинаються по центру сцени. Після клацання мишею для встановлення нового центра малюнок переміщується і відповідному напрямку.

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Пори року (слайд 18)

Встановити до презентації Катерина Білокур анімаційний ефект зміни слайдів із такими характеристиками: ефект Поява, тривалістю 1 с, ефект має відтворюватися для всіх слайдів після клацання лівою кнопкою миші або автоматично через три секунди.

Завдання на с. 149-151 підручника

Завдання 1, 2. Працюємо в парах (слайди 19)

Обговоріть, у який спосіб можна отримати у графічному редакторі середовища Скретч такі зображення:

Завдання на с. 153 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 20)

  1. Як додають нові об’єкти у проектах у середовищі Скретч?
  2. Чим відрізняються режими роботи графічного редактора в середовищі Скретч?
  3. Наведи приклади дій, які можна застосувати до зображення в графічному редакторі.
  4. Чи можна змінювати зображення об’єкта у програмі?

Рефлексія (слайд 21-24)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 25)

Опрацювати параграф підручника п.18

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2017 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує  2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування