Урок 24. Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів»

Урок 23. Створення програмних об’єктів
Червень 13, 2018
Урок 25. Поняття події. Види подій
Червень 14, 2018

Урок 24

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів»

Мета :

  • навчальна: закріпити знання учнів по розв’язуванню задач, що передбачають створення програмних об’єктів;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 11: http://testinform.in.ua/category/6-klas/

2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Математичні лови (слайд 13)

Склади проект, у якому «падають» декілька рівностей на додавання та віднімання двоцифрових чисел. Користувач має переміщувати кошик і «ловити» рівності. Якщо буде зловлено правильну рівність, то на сцені відображається позначка про правильність. Якщо неправильну, або правильну рівність не встигли «зловити», то гра припиняється.

Завдання на с.152-153 підручника

IV. Підсумок уроку

Оголошення оцінок за практичну роботу

Рефлексія (слайд 14-17)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.17-18

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує  2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування