Практична робота №5 Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів. Урок 24 (Інформатика 6 клас)

13 Червня, 2018
“Створення програмних об’єктів. Урок 23 (6 клас)” заблокована Створення програмних об’єктів. Урок 23 (6 клас)
Створення програмних об’єктів. Урок 23 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 2018
Поняття події. Види подій. Урок 25 (6 клас)
Поняття події. Види подій. Урок 25 (Інформатика 6 клас)
14 Червня, 2018
“Створення програмних об’єктів. Урок 23 (6 клас)” заблокована Створення програмних об’єктів. Урок 23 (6 клас)
Створення програмних об’єктів. Урок 23 (Інформатика 6 клас)
13 Червня, 2018
Поняття події. Види подій. Урок 25 (6 клас)
Поняття події. Види подій. Урок 25 (Інформатика 6 клас)
14 Червня, 2018

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів»

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів по розв’язуванню задач, що передбачають створення програмних об’єктів;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

“Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)” заблокована Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів». Урок 24 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Онлайн тестування (слайд 4) Перейти за посиланням для проходження тесту № 11 http://testinform.in.ua/category/6-klas/
  2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Математичні лови (слайд 13)

Склади проект, у якому «падають» декілька рівностей на додавання та віднімання двоцифрових чисел. Користувач має переміщувати кошик і «ловити» рівності. Якщо буде зловлено правильну рівність, то на сцені відображається позначка про правильність. Якщо неправильну, або правильну рівність не встигли «зловити», то гра припиняється.

Завдання на с.152-153 підручника

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.17-18

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Практична робота №5 Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів. Урок 24 (Інформатика 6 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності