Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (9 клас)

Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)
Вересень 25, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини. Урок 25 (9 клас)
Вересень 25, 2017

Урок 24

9 клас за новою програмою

Тема: Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Чи обов’язково кожному елементу табличної величини ставити у відповідність? Для чого потрібні такі номери?
  2. Чи можна визначити кількість елементів за описом табличної величини мовою програмування Free Pascal?
  3. Які засоби для введення й виведення елементів табличної величини передбачені у програмах мовою програмування Free Pascal?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як для роботи з масивами на формах проектів використовувати візуальні елементи? (слайд 5-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Обмін даними (слайд 9)

Завдання на с. 117 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 10)

Завдання на с. 118 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 11)

Завдання на с. 119 підручника

Завдання 6. Працюємо самостійно (слайд 11)

Завдання на с. 119 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Які засоби для введення й виведення елементів табличної величини передбачені у програмах мовою програмування Free Pascal?
  2. Які елементи управління використовують для введення чи виведення значень табличних величин у середовищі програмування Lazarus?

Рефлексія (слайд 13)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 14)

Опрацювати п.15.4

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *