Цикли з умовою. Урок 26 (5 клас)

Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 25 (5 клас)
Квітень 5, 2017
Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Урок 27 (5 клас)
Квітень 6, 2017

Урок 26

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Цикли з умовою

Мета :

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми з умовою в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Коли ти використовуєш висловлювання і якими вони бувають?
  2. Які програми тобі доводилося використовувати для навчання друку на клавіатурі?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створити циклічний алгоритм з умовою в середовищі Скретч? (слайд 5-7)
  2. Як описуються умови в командах у середовищі Скретч? (слайд 8-11)
  3. Як призупинити виконання програми в середовищі Скретч? (слайд 12-13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. М’ячі (слайд 14)

Завдання на с. 167-168 підручника

Завдання 2. Бджола (слайд 15)

Завдання на с. 168 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 16)

Завдання на с.170 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. У яких випадках використовують цикли з умовою?
  2. Структуру повторення якого типу можна створити за допомогою команди Повторити поки не?
  3. Чим відрізняється команда циклу Повторити поки не від команди Повторити?
  4. Чим відрізняється команда циклу Повторити поки не від команди Завжди?
  5. Коли застосовують порожній цикл з умовою? Якою командою можна його описати в середовищі Скретч?

Рефлексія (слайд 18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати параграф підручника п.24-25

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *