Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Урок 27 (5 клас)

Цикли з умовою. Урок 26 (5 клас)
Цикли з умовою. Урок 26 (5 клас)
Квітень 5, 2017
Алгоритмічна структура розгалуження. Урок 28 (5 клас)
Алгоритмічна структура розгалуження. Урок 28 (5 клас)
Квітень 6, 2017

Урок 27

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Практична робота №8

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми з умовою в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Урок 27 (5 клас)” заблокована Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Урок 27 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як команду повторень можна використати при складанні проектів у середовищі Скретч?
  2. Структуру повторення якого виду можна описати за допомогою команди Завжди?
  3. Як зупинити виконання команди Завжди?
  4. Як можна змінити позицію на сцені проекту в середовищі Скретч?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 23 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№8)

Завдання 1. Балерина (слайд 6)

Створи за поданим планом у середовищі Скретч проект, у якому на сцені, яку освітлюють рампи, танцює балерина (мал. 253). Передбач, що рухи виконавця мають припинятися при натисненні клавіші Пропуск.

Завдання на с. 169 підручника.

Завдання 2. Клавіатурний тренажер (слайд 7)

Сплануй проект Клавіатурний тренажер, склади програму для спланованих подій, реалізуй його в середовищі Скретч і збережи в папці Проекти своєї структури папок. У проекті перші п’ять літер англійського алфавіту будуть рухатися на сцені з різною швидкістю. Якщо користувач натисне клавішу з однією з літер на клавіатурі, то вона зникне.

Завдання на с. 169-170 підручника.

Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)

Придумай ідею проекту, у якому буде використана команда повторення з умовою. Сплануй проект, передбач, які об’єкти будуть у ньому використані та які події відбуватимуться з об’єктами. Підготуй виступ на конкурс на кращу ідею проекту.

Завдання на с.171 підручника.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 9-12)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 13)

Опрацювати параграф підручника п.24-25

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *