Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 25 (5 клас)
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 25 (5 клас)
Квітень 5, 2017
“Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Урок 27 (5 клас)” заблокована Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Урок 27 (5 клас)
Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Урок 27 (5 клас)
Квітень 6, 2017

Урок 26

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Цикли з умовою

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми з умовою в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Цикли з умовою. Урок 26 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Коли ти використовуєш висловлювання і якими вони бувають?
  2. Які програми тобі доводилося використовувати для навчання друку на клавіатурі?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створити циклічний алгоритм з умовою в середовищі Скретч? (слайд 5-7)
  2. Як описуються умови в командах у середовищі Скретч? (слайд 8-11)
  3. Як призупинити виконання програми в середовищі Скретч? (слайд 12-13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. М’ячі (слайд 14)

Зміни проект М’ячі в середовищі Скретч так, щоб рух кожного з м’ячів припинявся при наведенні на нього вказівника миші.

Завдання на с. 167-168 підручника

Завдання 2. Бджола (слайд 15)

Склади у проекті Бджола програму, за якою після натиснення кнопки Запуск програми бджола рухатиметься по сцені у випадковому напрямку, доки не торкнеться синьої або червоної квітки. Після чого бджола набуває ефекту «здуття».

Завдання на с. 168 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 16)

Обговоріть, що буде результатом виконання програми, зображеної на малюнках 254 та 255. перевірте свої здогадки експериментально.

Завдання на с.170 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. У яких випадках використовують цикли з умовою?
  2. Структуру повторення якого типу можна створити за допомогою команди Повторити поки не?
  3. Чим відрізняється команда циклу Повторити поки не від команди Повторити?
  4. Чим відрізняється команда циклу Повторити поки не від команди Завжди?
  5. Коли застосовують порожній цикл з умовою? Якою командою можна його описати в середовищі Скретч?

Рефлексія (слайд 18-21)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 22)

Опрацювати параграф підручника п.24-25

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *