Практична робота №6 Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин. Урок 28 (Інформатика 9 клас)

26 Вересня, 2017
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (9 клас)
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (9 клас)
Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (9 клас)
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (9 клас)
Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Практична робота №6 «Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування»

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів з теми опрацювання табличних величин;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №6 «Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами». Урок 28 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Як вводити та виводити значення табличних величин у програмах?
  2. Які алгоритми є базовими для опрацювання табличних величин?
  3. Як описати алгоритми знаходження суми чи кількості елементів табличної величини?
  4. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №6 «Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

(завдання з підручника с. 129)

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.15.1-16.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Практична робота №6 Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин. Урок 28 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності