Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. Урок 30 (Інформатика 5 клас)

9 Квітня, 2017
“Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (5 клас)” заблокована Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (5 клас)
Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (Інформатика 5 клас)
9 Квітня, 2017
Працюємо в проекті. Урок 31-34 (5 клас)
Працюємо в проекті. Урок 31-34 (Інформатика 5 клас)
9 Квітня, 2017
“Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (5 клас)” заблокована Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (5 клас)
Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (Інформатика 5 клас)
9 Квітня, 2017
Працюємо в проекті. Урок 31-34 (5 клас)
Працюємо в проекті. Урок 31-34 (Інформатика 5 клас)
9 Квітня, 2017

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати алгоритми з розгалуженням та повторенням в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. Урок 30 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження Підсумкового тесту з теми «Алгоритми та програми» № 25 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Ноти (слайд 5)

Сплануй проект, у якому при натисненні цифри на клавіатурі від 1 до 7 (1 – до, 2 – ре, 3 – мі, 4 – фа, 5 – соль, 6 – ля, 7 – сі), буде звучати відповідна нота 0,5 тактів встановленим інструментом. Реалізуй спланований проект у середовищі Скретч.

Завдання на с. 178 підручника.

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 6)

Придумайте ідею проекту, у якому використано два виконавці: Авто і Пасажир, та реалізовані алгоритмічні структури розгалуження й повторення. Сплануйте події у проекті: один з пари планує події для виконавця авто, другий – для пасажира. Чи можливо створити проект із подій, дібраних різними авторами? Узгодьте свої дії та створіть проект у середовищі Скретч.

Завдання на с.179 підручника.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 7-10)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Повторити параграф підручника п.23-27

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. Урок 30 (Інформатика 5 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності