Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. Урок 29 (Інформатика 5 клас)
9 Квітня, 2017Працюємо в проекті. Урок 31-34 (Інформатика 5 клас)
9 Квітня, 20175 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч
Мета:
- навчальна: навчити учнів створювати алгоритми з розгалуженням та повторенням в середовищі Скретч;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Онлайн тестування (слайд 4):
Перейти за посиланням для проходження Підсумкового тесту з теми «Алгоритми та програми» № 25 http://testinform.in.ua/category/5-klas/
III. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Ноти (слайд 5)
Сплануй проект, у якому при натисненні цифри на клавіатурі від 1 до 7 (1 – до, 2 – ре, 3 – мі, 4 – фа, 5 – соль, 6 – ля, 7 – сі), буде звучати відповідна нота 0,5 тактів встановленим інструментом. Реалізуй спланований проект у середовищі Скретч.
Завдання на с. 178 підручника.
Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 6)
Придумайте ідею проекту, у якому використано два виконавці: Авто і Пасажир, та реалізовані алгоритмічні структури розгалуження й повторення. Сплануйте події у проекті: один з пари планує події для виконавця авто, другий – для пасажира. Чи можливо створити проект із подій, дібраних різними авторами? Узгодьте свої дії та створіть проект у середовищі Скретч.
Завдання на с.179 підручника.
IV. Підсумок уроку
Рефлексія (слайд 7-10)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
V. Домашнє завдання (слайд 11)
Повторити параграф підручника п.23-27