Практична робота №8 Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Урок 31 (6 клас)
18 Червня, 2018Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 20186 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Робота над програмним проектом
Мета:
- навчальна: закріпити знання учнів по створенню програмних проектів, навчити працювати в групі, виконувати проектні завдання;
- розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
- виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
- Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 4-11)
III. Формування умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 8. Виконайте проект (слайд 12)
Сплануй і розроби власний проект у середовищі Скретч, який презентуй на захисті проектів у класі. Під час планування проекту дай відповіді на запитання:
- Яка назва проекту?
- Яка ідея проекту?
- Для кого призначений проект?
- Які інформаційні матеріали потрібні для проекту?
- Які об’єкти будуть використані в проекті?
- Які події передбачені в проекті?
- Як користувач дізнається про те, як управляти подіями в проекті?
- Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту?
- Як виглядатиме сцена по завершенні проекту?
- Які допоміжні власні блоки слід створити для проекту?
- Які матеріали потрібні для захисту проекту?
Завдання на с.189 підручника
IV. Домашнє завдання (слайд 13)
Виконати проект