Урок 33. Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій

День Вчителя
Вересень 29, 2017
Урок 34. Особливості роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій
Жовтень 18, 2017

Урок 33

9 клас за новою програмою

Тема: Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття комп’ютерної публікації, програмних засобів для створення публікацій, види публікацій та їх шаблони, структуру публікації, основні складові публікацій;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як створити, відкрити, зберегти та надрукувати документи, створені в середовищі текстового процесора?
  2. Як редагувати і форматувати текст у середовищі текстового процесора?
  3. Як налаштувати параметри сторінки текстового документа?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які види публікацій розрізняють? (слайд 5-7)
  2. Які засоби використовують для створення публікацій? (слайд 8-10)
  3. Як підготувати вдалу публікацій? (слайд 11-12)
  4. Як створити публікацію за допомогою програми Microsoft Publisher 2010? (слайд 13-19)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 20)

Розгляньте зображення публікацій, які збережені в папці Комп’ютерні публікації. Обговоріть, чи можна за їхнім виглядом визначити, до якого виду друкованого видання вони належать. Аргументуйте свою відповідь.

Завдання на с. 153 підручника

Завдання 5. Досліджуємо (слайд 21)

Дослідіть можливі формати збережених комп’ютерних презентацій, створених засобами Microsoft Publisher 2010. За результатами складіть таблицю. Чи можна опублікувати комп’ютерну публікацію в Інтернеті? Як це зробити?

Завдання на с. 154 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 22)

  1. У чому полягає відмінність між друкованою та електронною публікацією?
  2. Які засоби необхідні для підготовки друкованого видання?
  3. Які є програмні засоби створення комп’ютерних публікацій?

Рефлексія (слайд 23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати п.20.1-20.4

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування